1395-12-02 06:47
1304
0
35514
آخوند میرابی در گرامیداشت چهلمین روز مرحوم رفسنجانی:

مرحوم هاشمی استقامت را از امام راحل آموخت/ به همرزم بودن با رهبری افتخار می‎کرد

مرحوم هاشمی همرزم و همسویی با مقام معظم رهبری را عشق خود می دانست و در روز تشییع جنازه وی همه مردم بویژه مقام معظم رهبری عزادار بودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور فرزند ارشد وی و جمعی از مردم و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد گرگان برگزارشد.

در این مراسم آخوند جبار میرابی از علمای اهل سنت استان در سخنانی آیت الله هاشمی رفسنجانی را شاگرد امام و یارو یاور رهبری خواند و گفت: مرحوم هاشمی عالمی آگاه و مطیع امر رهبری و مفید به حال مردم بود.

وی گفت: مرحوم هاشمی همرزم و همسویی با مقام معظم رهبری را عشق خود می دانست و در روز تشیع جنازه وی همه مردم بویژه مقام معظم رهبری عزادار بودند.

میرابی گفت: مرحوم هاشمی استقامت را از امام راحل آموخت و همرزم بودن با رهبری را افتخار خود می دانست.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت استان با اشاره به نقش پیامبرگونه امام راحل اظهار کرد: همانطور که یارانی به پیامبر اکرم در انجام رسالتش یاری رساندند شخصیتهایی چون آیت الله بهشتی و مقام معظم رهبری ، مرحوم آیت الله هاشمی و دیگر بزرگان نیز جان برکف در خدمت امام بودند.

وی گفت: مرحوم هاشمی همواره برمسئله وحدت تاکید داشت و حفظ حدت را نه یک تاکتیک بلکه یک وظیفه شرعی می دانست.

این کارشناس علوم دینی با توجه به برگزاری بزرگداشت ایشان در دانشگاه گفت: تکریم مقام بزرگان حداقل وظیفه ما در قبال زحمات آنها می باشد و این مسئله را باید به نسل جوان و دانشجویان نیز منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.