1396-01-29 08:08
1644
0
37968
مراسمی با عنوان فردای ایران در دستان ما در دانشگاه گلستان؛

استقبال روسای دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان از نماینده اصلاح طلب تهران

مراسمی با عنوان «فردای ایران در دستان ما» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توسط تشکل انجمن اسلامی و با حضور محمود صادقی نماینده مردم تهران در سالن شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، مراسمی با حضور محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مردم تهران و جمعی از دانشجویان دانشگاه گلستان در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که یغمایی رییس دانشگاه گلستان، مسعودی سرپرست دانشگاه فرهنگیان و مازندرانی رییس شورای اصلاح طلبان استان حضور داشتند نماینده مردم تهران از لطف و عنایت یغمایی برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و خواهان جلسات این چنینی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری شد.

صادقی برحضور حداکثری و مشارکت مردم جهت ادامه روند پیش رو در دولت آینده اشاره کرد و گفت: هر یک رای در انتخاب مسیر و حرکت آینده کشور اهمیت دارد. از اینرو شرکت در انتخابات باید به عنوان یک حق و وظیفه مورد نظر همه مردم باشد.

از نکات مورد توجه در این مراسم حضور رییس دانشگاه گلستان در آن بوده است که دانشجویان و سایر تشکل ها نیز انتظار دارند با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات یغمایی علاوه بر مدیریت جلسه نمایندگان اصلاح طلبان در دانشگاه در مراسمات و جلسات سایر تشکل های دانشجویی نیز حضور یابد و همانطور که صادقی بر آن تاکید داشت تا از تبعیض و دوگانگی رفتاری جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.