1396-02-25 11:02
1873
0
39016
گذری بر حاشیه های به یاد ماندنی یک دیدار صمیمی و پرشور:

گلستان یک کلام رییسی والسلام/ دارالمومنین یکپارچه قیام کرد

دیروز مردم گرگان شاهد حماسه حضوری بودند از جنس تبعیت با آرمانهای امام و رهبری که دلهای دلسوزان انقلاب و نظام را شاد کرد دیدار مردمی ابراهیم رییسی که حاشیه های جالبی را به همراه داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، از دقایق اولیه که وارد مصلی شدیم شور و نشاط و انتظار از چشمان مردم موج می زد مردم که بی صبرانه منتظر شخصی بودند که او را بت شکن فساد می خوانند.

با آنکه در وقت اداری این ملاقات عمومی انجام شده بود و بسیار ی از ادرات نیز با درخواست مرخصی ها موافقت نکردند اما سیل جمعیت مصلی گرگان را فرا گرفت.

وقتی وارد مصلی شدیم جمعیت شیعه و سنی را دیدیم که یکپارچه و در کنار هم برا ی استقبال از سید محرومان در کنار هم جمع شده بودند.

03

زنان و مردان تر کمن همه در کنار هم با لباسهای سنتی خود در این اجتماع شرکت کردند رقبای بی اخلاق که به دروغ فضای تبلیغای بر علیه ریسی به راه انداختند و وانمود کردند که اهل سنت یکپارچه از روحانی حمایت می کند اما اینان با حضور خود دروغشان را برملا کردند.

09

جمعیت مشتاق قبل از آمدن سید محرومان شعارهایی که قرار بود هنگام حضور وی سر دهند تمرین می کردند.

04

از پیر زنی سوال کردم که چرا با وجود ضعف جسمانی در این مراسم شرکت کرد؟ با نگاهی که تمام جوابش در آن بود پاسخ داد برای رضای خدا و برای اینکه کشور سر پناهی مطمعن و امین بدست بیاورد وظیقه داشتم در این مراسم شرکت کنم و این کمترین کاری است که می توان برای کشور انجام داد.

نکته جالب توجه در این مراسم شعارهایی بود که در قالب دستنوشته در دستان جمعیت شرکت کننده قرار داشت .

08

شعارهایی که حاوی مطالب ارزشمند و معنا داری بود که می توانست پیام زیادی برای کسانی که به رییسی اتهام وارد کرده بودند داشته باشد .

از دلنوشته های مردم می توان به شعارهای معنا داری همچون اینکه با اتوبوس نیامدیم بلکه با پای دل آمدیم، آخر هفته روحانی رفته ،و اینکه فساد اگر زیر عمامه روحانی باشد باید با آن مقابله کرد، شعار هر ایرانی خدا حافظ روحانی بود.

07

با یکی از فرهنگیان که در کنارم نشسته بود همکلام شدم می گفت فقط دعا کنید و بخواهید که این چنین شخصیت انقلابی بر مسند کار آید، وی که دل پری از وضعیت فرهنگی جامعه داشت گفت: متاسفانه این سند 2030 نیز بر نقاط ضعف این دولت اضافه کرد و باید ملت هوشیار شخصی را انتخاب نمایند که این وضع را سر و سامان دهد.

05

نفس هایی که در سینه جمعیت حبس شد هنگام ورود یکپارچه به وجد آمدند و شعار صل علی محمد بوی بهشتی آمد،سید مظلوم ما رییس جمهور ما، رییسی قهرمان خوش آمدی به گرگان،هم شیعه هم سنی همه میگن رییسی، را یکپار چه سر دادند.

سخنان عقلانی و دلنشین رییسی باعث تشویق مداوم حضار می گشت مردم دردمند و خسته از فساد وقتی این سخنان حکیمانه را گوش می دانند تنها ذکر لبشان برای آمدن این فرد متقی به مسند رییس جمهوری بود تا انشاله بتواند ذره ای از آلام این مردم خسته از فقر و فساد و بیکاری کم شود.

رییسی در سخنانش باز هم از خود نگفت و آنچه بر زبان با قاطعیت بیان می کرد دفاع از حقوق مردم و فسادهای سازمان یافته بود از اینکه می شود با بستن گلو گاههای فساد بسیاری از مشکلات جوانان بیکار و مردم عادی کم ازشود.

02

از رشادتهای شهدای مدافع حرف زد و اینکه فدا کاری اینان سایه جنگ و تحریم را از سر ملت کم کرد

در خلال این سخنان طوفانی مرد میانسالی که احساس کرد حرفای دلش زده می شود با تمام وجود گفت بیا ای بت شکن و دست دزدان و غارتگران بیت المال را کوتاه کن.

 از نکات جالب توجه دیگر این حماسه دیدار آیت الله رییسی با خانواده شهدای مدافع حرم بود که به صورت اختصاصی با آنان دیدار کرد و آنان مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند.

حضور آیت الله شاهرودی و علمای اهل سنت به عنوان هیئت همراه رییسی نکات جالب توجه دیگری بود که موردتوجه مردم حاضر قرار گرفت.

01

در پایان مراسم نیز جمعیت باقی مانده در مصلی به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند و از خداوند خواستند تا بهترین خیر و برکت را بر این مردم نازل کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.