1396-02-26 11:46
1587
0
39093
جانشین سپاه نینوا گلستان :

برخی در این فضای تبلیغات انتخاباتی از خطوط قرمز نظام عبور کردند

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت :متاسفانه داریم می بینیم که در این فضای تبلیغات انتخاباتی خیلی ها از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کردند و برخی خود اپوزیسون انقلاب اسلامی شدند و در مسیر در هرحرکتی که ضد انقلاب دارند تا انقلاب بستری برای ختم انقلابی گری و انقلاب .

به گزارش گلستان ما؛ حسین کریمی جانشین سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز در امامزاده عبدالله گرگان گفت: تجمع امروز خانواده های شهدای مدافع حرم براساس آن تکلیفی است که نسبت به انقلاب اسلامی و خون شهدای مدافع حرم دارند و اقدامی که در اصفهان انجام شد و نظراتی که آقای کرباسچی درباره شهدای مدافع حرم داشتند در شان جمهوری اسلامی نیست.

وی ادامه داد: اگر رشادت مدافعین حرم و همه کسانی که در راه دفاع از  انقلاب اسلامی و دفاع از جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل ، امریکا و داعش با خون خودشان در کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان دارند دفاع می کنند نبود قطع و یقین آقای کرباسچی نمی توانست جایی سفر کند و از این حرف ها که در این مورد مطرح کرده بود بگوید.

کریمی در ادامه اذعان داشت: باید از شهدای مدافع حرم و ایثارگران که در انقلاب اسلامی زحمت کشیدند تشکر کنیم و خاک پایشان باشیم و احترام شان کنیم و در این مسیر قدم برداریم .

وی افزود: برای اینکه بخواهیم در روز انتخابات یکی پیروز بشود یا نشود نباید آرمان ها را زیر سوال ببریم نباید از اصول انقلاب اسلامی و خط قرمزها عبور کنیم .

جانشین سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: متاسفانه داریم می بینیم که در این فضای تبلیغات انتخاباتی خیلی ها از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کردند و برخی خود اپوزیسون انقلاب اسلامی شدند و در مسیر در هرحرکتی که ضد انقلاب دارند تا انقلاب بستری برای ختم انقلابی گری و انقلاب .

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی کوبنده تر از گذشته در مسیر  آرمان های خودش و در مسیر رهبری با همراهی این ملت بویژه خانواده های شهدای مدافع حرم مسیر روشن ادامه خواهد داشت.

کریمی گفت: خانواده شهدا در مسیر تداوم انقلاب اسلامی و در مسیر دفاع از آرمان ها در همه صحنه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و جنگ سخت حضور خواهند داشت.

وی در ادامه اذعان داشت: خانواده شهید از آرمان های خود که در راه حفظ آن جان فرزندان شان را اهداء کرده اند دفاع خواهند نمود و هرکسی که در این مسیر بایستد و بخواهد خدشه ای به آن وارد کند خانواده شهید مقابل آن خواهد ایستاد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.