1396-02-27 18:58
1045
0
39133
آخرین تیر خلاص برای تبلیغات کاندیدای خاص؛

تبلیغ علنی «روحانی» در مدارس گلستان

مدارس گلستان این روزها پرشورتر از همیشه به صحنه تقابل نظرات و افکار برای معرفی کاندیدها تبدیل شده؛ اما به نظر می رسد این شور توسط مسئولین برای تبلیغ دولت و تخریب رقیب مبدل شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، مدارس گلستان این روزها پرشورتر از همیشه به صحنه تقابل نظرات و افکار برای معرفی کاندیدهای انتخاباتی تبدیل شده است.

بنا بر اعلام فردی مطلع برخی مسئولان و کارشناسان عالی رتبه استان با ورود به مدارس در قالب نشست ها و کرسی های آزاداندیشی سعی به تبلیغات علنی دولت می پردازند.

این کارشناسان که به همراه مسئولان آموزش و پرورش در مدارس حضور می یابند، با ارائه گزارشکار و بیان مسائلی چون «هیچ کسی نمی تواند بهتر از روحانی کشور را مدیریت کند»، «ایشان به دنبال تعامل با دنیا هستند»، «ایشان بودند که سایه جنگ را سر کشور برداشتند، بعضی ها میخواهند بروند به وسیله نیروهای داخل پیشرفت کنند اما دولت روحانی با تعامل با دنیا می خواهد به پیشرفت برسد»، «برجام بهترین برنامه ای بود که این دولت انجام دادو باید بماند» پرداخته و در ادامه اقدام به تخریب برنامه های دیگر کاندیداها صورت می گرفت.
البته تبلیغات اعضای شورای شهر نیز در برخی مدارس توسط فرهنگیان نیز انجام می شده که پیشتر نیز به آن پرداخته و هشدارهای لازم داده شده بود.

یکی از جدی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه ها است که اجرای صحیح آن در مدارس به نوعی تمرین برای انجام بهتر در دانشگاه خواهد بود.

اما به نظر می رسد، استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها و تخریب رقبا جدای ازغیر قانونی بودن، آموزش یک سویه نگری و عدم انتقاد پذیری را به دنبال دارد که با اهداف برگزاری این کرسی ها، آموزش و پرورش و تربیت نوجوان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مغایر است.

گفتنی است؛ چندی پیش با گزارش هایی به مسئولان در آموزش و پرورش استان که وظیفه حفظ و حراست در آموزش و پرورش را برعهده دارند در خصوص برخی رفتارها و برنامه های نامزدها گوشزد کرده ایم، حال سوال اینجاست؛ چرا باید مدارس صحنه چنین بی اخلاقی هایی شود؟ مسئولان زی ربط برای برخورد با این بی قانونی ها و استفاده گسترده از بیت المال چه کرده اند؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.