1396-04-25 08:58
825
0
41504
دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

دولت دوازدهم در انتخاب کابینه «مالک‎اشتری» عمل کند/ مدیر بابرنامه دلسوزانه برای مردم کار می‎کند

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان از رئیس دولت دوازدهم خواست تا در انتخاب کابینه «مالک‎اشتری» عمل کند و نیروهای انقلابی، بابرنامه و دارای تخصص را به دور از نگاه حزبی و جناحی برگزیند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به ضرورت ترمیم کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: فرمودند «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» جزو ضرورت‎های نظام جمهوری اسلامی است خصوصا برای جوانان، معیشت مردم، رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان باید عزم دولت به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال یکی از اولویت‎های دولت باشد، تصریح کرد: دولت دوازدهم از نیروهای کارآمد، انقلابی، توانمند و کسانی که بتوانند خواسته‎ها و منویات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر محقق کنند استفاده کند، از هر جناحی که در این خط و مشی باشند می‎توانند در موفقیت دولت اثرگذار باشند.

* سربلندی نظام اسلامی در جهان در تداوم اطاعت‎پذیری از فرامین ولایت است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان افزود: همه شعار وحدت سرمی‎دهیم حتی رئیس‎جمهور نیز در سخنان خود اشاره و تاکید داشتند که از همه سلایق استفاده خواهند کرد که این مهم را باید در عمل اثبات کند.

جمشیدی با بیان اینکه نیروهای انقلابی، باتقوا و هوشیار به عنوان بازوان قدرتمند دولت عمل می‎کنند از رئیس دولت دوازدهم خواست تا در انتخاب کابینه «مالک‎اشتری» عمل کند و گفت: کسانی که برای مدیریت کشور انتخاب می‎شوند باید شاخصه‎های ایمان، تقوا، صداقت، هوشیاری، زیرکی و تیزهوشی را داشته باشند مسئله تولید، اشتغال و توجه به محرومان را سرلوحه بدانند.

وی سربلندی نظام اسلامی در جهان را در تداوم اطاعت‎پذیری از فرامین ولایت که سکاندار این انقلاب است برشمرد و تصریح کرد: با تبعیت‎پذیری از منویات مقام معظم رهبری می‎توانیم به موفقیت نهایی و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) اتصال پیدا کنیم.

* دولت برای موفقیت نه افراط کند و نه تفریط

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان افزود: ترکیب کابینه دولت دوازدهم اگر به همین شکل باشد مشکلات تداوم دارد، بهتر است آقای روحانی از نیروهای جوان که تحرک بیشتری برای حل مشکلات دارند استفاده کند، افرادی که با مردم و در میان مردم باشند تا خواسته‎های آنان را محقق کند با این روش موفقیت بیشتری در کارنامه دولت ثبت خواهد شد اما اگر دولت در انتخاب کابینه به همین روش ادامه دهد اگر نگوئیم وضعیت بدتر می‎شود اما بهتر هم نخواهد شد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه دولت برای موفقیت نه افراط کند و نه تفریط؛ بیان کرد: نیروهایی که اعتقاد به انقلابی عمل کردن و مقید به انقلابی ماندن دارند و در مسیر خواسته‎های شهدا، خانواده‎های شهدا و در راس آن ولایت حرکت می‎کنند ملاک انتخاب رئیس دولت دوزادهم برای وزرای پیشنهادی باشد.

وی گفت: تورم، گرانی، مسائل اجتماعی، فقر فرهنگی، فقر مادی، قاچاق، فساد و مواد مخدر اگر می‎خواهیم به حداقل برسد لازمه‎اش این است که شعار وحدت به عمل تبدیل شود به این معنا که دولت نگاه نکند که فلانی در خط من، تشکیلات و یا حزب من است بلکه ببیند شایسته کیست و مانند شهید بهشتی و شهید رجایی عمل کند.

* همه در قول و عمل و نه تنها گفتار تابع فرامین ولایت باشیم

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان افزود: هر کسی شایستگی مدیریت دارد و در چارچوب قانون حرکت می‎کند قطعا از سوی مجلس نیز بالاترین رای اعتماد را خواهد گرفت، یک کابینه قوی، باایمان و انقلابی می‎تواند برنامه ششم را باموفقیت مخصوصا در اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پیش ببرد.

جمشیدی با بیان اینکه باید همه در قول و عمل و نه تنها گفتار تابع فرامین ولایت باشیم، تاکید کرد: آنچه رضای خدا و خواسته ولایت است باید سرلوحه قرار دهیم، خط و خط بازی را کنار بگذاریم، کسانی که لیاقت دارند بر کرسی مسئولیت قرار دهیم.

وی گفت: مدیر بابرنامه توأم با توان علمی می‎تواند دلسوزانه برای مردم کار کند، دولت کارآمد و مقتدر در حل مشکلات جامعه موفق است و در مقابل دشمن کوتاه نمی‎آید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.