1396-08-13 07:10
744
0
46141

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان گلستان بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بسیج رسانه استان گلستان به مناسبت یوم ا.. 13 آبان بیانه ای صادر کرد.

به گزارش گلستان ما، در این بیانیه آمده است: یوم ا.. ۱۳ آبان یادآور سه حماسه بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران است .تبعید ، امام خمینی (ره) به ترکیه به جرم تقبیح قانون خفت بار و شرم آور کاپیتولاسیون، حماسه شهادت دانشجویان و دانش آموزان انقلابی در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) به عنوان انقلاب دوم ، سه برگ زرین وماندگار در دفتر سیاسی انقلاب اسلامی ایران است .

با وجود پیروزی‎های حاصل از حماسه‎های ضد استکباری آمریکا، فرعونیت آمریکا با شیطنت‎ها وفتنه‎های تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی ونیز با راه‎اندازی سناریوی مذاکرات غیر برجامی در ارتباط با مسائل دفاعی ایران ادامه دارد .

تنفر روز افزون ملت‎های بپا خواسته نسبت به حضور قلدرمآبانه وتجاوزگرانه آمریکا در منطقه ، در کنار محبوبیت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه بویژه در کشورهای اسلامی ، نوید بخش تولد انقلاب سوم وپیروزی همه مستضعفان ومسلمانان در مقابل مستکبران وچپاولگران جهان خواهد بود .

بسیج رسانه رجاء واثق دارد بیداری اسلامی مردم مسلمان ایران وجهان در پرتوهدایت های جهان شمول مقام معظم رهبری و اهتمام مجدانه ونفوذ منطقه‎ای جمهوری اسلامی ایران، تحرکات دشمنان استکباری بویژه آمریکای جنایتکار در منطقه را خنثی می‎نماید و براین باور نسبت به ادامه انانیت وفرعونیت استکبار آمریکا مواضع سیاسی خود را اعلام می دارد . 

۱- حماسه ۱۳ آبان حاصل مقاومت ملت ایران در مقابل نقشه های شوم آمریکا در ادوار مختلف انقلاب و قبل از انقلاب اسلامی بوده ، بسیج رسانه ضمن روشنگری نقش مستقیم و غیر مستقیم آمریکا در به تبعید کشیدن امام خمینی(ره )از ایران به ترکیه و به شهادت رسانیدن دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران، به استناد اسناد موجود در لانه جاسوسی تصرف شده در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ، هیئت حاکمه استکبارآمریکا را متجاوز به حقوق سیاسی ، اقتصادی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانسته ، لذا ضمن احترام به چهره‎های مومن و توانمند دستگاه دیپلماسی کشور، هرگونه ارتباط با آمریکا رافرصتی برای ادامه فرعونیت آمریکا برشمرده و آن را به مصلحت منافع ملی و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور نمی داند . 

۲- ادامه تحریم اقتصادی ملت ایران از سوی آمریکا و ایادی مزدور آن به بهانه‎های واهی وبا هدف تحت فشار قرار دادن ملت ایران ناقض حقوق بین الملل است، بسیج رسانه با ابراز انزجار از اقدامات غیر مسئولانه حاکمان همسوی جبهه استکبار ، پیشنهاد مقام معظم رهبری به دولت های روسیه و آذربایجان‎، مبنی بر خارج کردن تدریجی دلار از گردونه پولی و جایگزینی پول ملی با هماهنگی قدرت‎های منطقه‎ای را اقدامی شایسته برای کم کردن وابستگی اقتصادی به آمریکا در نظام پولی جهان دانسته و مصرانه از دولتمردان می‎خواهد در جهت تحقق این هدف رهایی بخش ، سازو کار اجرایی آن را فراهم نمایند. 

۳- توهین به ساحت ملت انقلابی ایران با اتهام تروریست بودن مردم ایران از سوی دون مایگان جبهه استکباری آمریکا، ترفند دیگری برای بد جلوه دادن چهره امت مسلمان ایران در جهان است و با عنایت به جنایت آشکار آمریکا در نقطه نقطه جهان ، حاکمیت قلدر مآبانه آمریکا را حاکمیت تروریستی در جهان بویژه درمنطقه خاورمیانه قلمداد می‎کنیم و از مجامع بین المللی انتظار داریم نسبت به توقف جنایات مستقیم و غیر مستقیم آمریکا در جهان اقدام مؤثری را بعمل آورند . 

۴- بنا به اعتراف صریح دولتمردان وقت آمریکا عامل کودتای ۲۸ مرداد در ایران و عامل استقرار صهیونیسم در سرزمین‎های اشغالی و شکل‎گیری پدیده شوم داعش در سرزمین‎های اسلامی ،استکبار آمریکا بوده است . اما شورای امنیت سازمان ملل متحد با سرپوش گذاشتن بر واقعیت‎های سیاسی هیچگاه و در هیچ دوره ای از ادوار مجامع بین المللی ،به تقبیح عملکرد این عنصر مفسده آفرین در جهان بشریت اقدام نکرده است ما فعالان رسانه‎ای استان گلستان ضمن محکومیت یکسویه نگری شورای امنیت سازمان ملل متحد ، ادامه سیاست یک‎جانبه گرایانه این نهاد بین المللی را بصلاح جامعه بشری ندانسته وضمن پیشنهاد تغییر ساختاری و ماهوی این سازمان جهانی مواضع منفعلانه آنرا در مقابله با جنایات آشکار آمریکاوصهیونیسم بین الملل را شدیداْ محکوم می کند .

۵- رسانه های استکباری در جهت بدجلوه دادن چهره ضد استکباری نیروهای حزب الله در لبنان و نیروهای حشدالشعبی در عراق و نیروهای مردمی در سوریه ویمن و بحرین و افغانستان که در مقابله با ایادی استکبار بویژه نیروهای تروریستی داعش مشغول نبردند، آنها را عناصر خشن وتروریست معرفی می کند، ما بسجیان رسانه استان گلستان اینگونه القائات نادرست ومزورانه رسانه‎ها و شبکه‎های استکباری آمریکا ،انگلیس و رژیم صهیونیستی ودولت‎های مرتجع عربی را بشدت محکوم می‎نماید .

۶- آمریکای جنایتکاربا هم آوازی دشمنان صهیونیستی و استعمار پیر انگلیس از مجاری رسانه‎ها وبنگاه‎های خبری در صدد ایجاد شکاف واختلاف بین قوای متحد سه گانه مجلس ودولت و نظام قضایی در جمهوری اسلامی ایران هستند و با به راه اندازی شایعات و اظهارات کذب و بی‎اساس اذهان عمومی ملت ایران را نسبت به مسئولین دلسوز نظام مخدوش می‎کنند ما اصحاب رسانه استان گلستان ضمن محکومیت اینگونه تحرکات استعماری از سران قوای سه‎گانه انتظار داریم نسبت به شفافیت امور حقوقی، سیاسی و اقتصادی دستگاه‎های ذیربط برای مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با اعلان برائت از چهره‎های خبیث ونااهلان و نامحرمان بی‎مقدار و نفوذ یافته در دستگاه‎های مختلف اجرایی، قضایی و تقنینی ونیز باز گرداندن اموال بیت المال در جریان فساد مالی واختلاس‎های نجومی، جبهه انقلاب را، در مقابل چشمان دشمنان استکباری ، متحد ، مقتدر و توانمند بنمایانند . 

۷- دیرینه تمدنی ایران با نام خلیج فارس در اعصار و قرون چند هزار ساله ثبت شده در اسناد معتبر جهانی پیوند ناگسستنی دارد . آبراه حیاتی خلیج فارس با سلطه حقوقی و سیاسی ایران ، عرصه تردد ناوگان‎های نظامی و کشتی‎های تجاری آمریکا و ایادی مزدوردر جهان و منطقه را تنگ کرده است . توطئه تغییر مالکیت خلیج فارس و انتساب به حاکمان مرتجع عربی ، ضمن فراهم‎سازی زمینه اختلاف بین دولت‎های مرتجع با ایران اسلامی ، با هدف حفظ منافع سیاسی، اقتصادی و نظامی خود در منطقه طراحی شده است و لذا بسیج رسانه با تقبیح توطئه تغییر در نقشه جغرافیایی ایران بزرگ این اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم می‎نماید .

۸- معاهده برجام با همه تبعات سیاسی واقتصادی ناشی از بدعهدی‎های بعضی از کشورها ، دستاورد قابل توجهی در جهت اثبات بی اعتمادی آمریکا و به انزوا کشیدن حاکمیت سیاسی آمریکا داشته است، بسیج رسانه به تبعیت از رهبری معظم انقلاب ،ضمن حمایت از سیاست گذاران دستگاه دیپلماسی ، انتظار دارد در جهت استیفای حقوق ملت ایران بر اساس معاهده چند جانبه برجام و اثبات غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا از همه توان سیاسی خود بهره گیری لازم را بعمل آورد . والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته 

۱۳ آبان ماه ۱۳۹۶ / بسیج رسانه سپاه نینوا استان گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.