1396-08-16 19:00
1106
0
46281
موضع دانشگاهیان در مقابل بدعهدی آمریکا؛

واکنش ها به تحریم های جدید آمریکا باید صریحتر باشد/ دشمنی آمریکا با ایران پایان ناپذیر است

دانشگاهیان استان در مورد دشمنی آمریکا با ایران گفتند: دشمنی آمریکا با ایران بر مبنای اصول و ارزشهای انقلاب است و مسئولین باید در مقابل تحریمهای جدیدی که آمریکا وضع کرده و نقض آشکار برجام واکنش و عکس العمل قوی نشان دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ برجام و بدعهدی آمریکا همچنان یکی از مسائل و مباحث روز جامعه خصوصا در بین دانشگاهیان می باشد.

متاسفانه برخی در داخل با تمام امکانات و رسانه هایی که در اختیار دارند سعی در بایکوت قرادادن اخبار بدعهدی آمریکا دارند و می خواهند این بدعهدیها را در حد مواضع ترامپ تقلیل دهند.

بایکوت خبری تحریمهای کاتسا تا راهپیمایی 13 آبان گواه این مطلب است.

در همین راستا گفتگویی با چند تن از دانشگاهیان استان صورت داده ایم:

IMG 8280

معاون فرهنگی دانشکده فنی دخترانه مائده در این باره اظهار کرد: سالهاست که آمریکا یاوه گویی هایی درمورد ایران انجام داده و مواضع خبیثانه خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته از اینرو می توان گفت رابطه ما با آمریکا هیچ دوره ای نمی تواند مثبت شود.

تقی نژاد گفت: همه باید تحت ولایت رهبر معظم انقلاب و متحد به دشمنی های آمریکا پاسخ کوبنده دهند.

وی گفت: همه جامعه خصوصا دانشگاهیان موظفند تا از دستاوردهای نظام و نیروهای نظامی حمایت کنند و مطمعنا این حمایت از ارکان نظام موجب عصبانیت دشمنان خواهد شد.

IMG 8285

امیر رضا آهوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان هم برجام را بی محتوا خواند و افزود: همانگونه که رهبری اشاره کردند برجام عبرتی شد برای اینکه بدعهدی آمریکا دوباره به همگان ثابت شود .

وی افزود: مسئولین باید در مقابل تحریمهایی جدیدی که آمریکا وضع کرده و نقض آشکار برجام واکنش و عکس العمل قوی نشان دهند.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان ادامه داد: همانگونه که در قانون اساسی آمده حفظ منافع ملت از وظایف دولت است و رییس جمهور باید در مقابل این ظلم آشکاری که به حقوق ملت شد در مقام عمل و مطالبه گری وارد شود.

 در ادامه دانشجوی مهندسی ماشین های صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: باید مواظب باشیم دشمنی با آمریکا در حد مبارزه با ترامپ کاهش نیابد چرا که آمریکا در سیاستهای خصمانه اش ایران را خطاب می کند نه رییس جمهور ایران را .برای همین باید این مسئله در داخل کشور ما هم مورد توجه قرار گیرد.

سارا سرائی افزود: دانشجویان انقلابی و متعهد دشمنی آمریکا را ناشی از بی تدبیری ترامپ نمی دانند بلکه آن را در چارچوب سیاستهای خصمانه آمریکا تعریف می کنند چرا که اگر جز این ببیندیشند خطاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.