1396-08-24 17:55
1219
0
46574
کاسبان زلزله تلخ کرمانشاه بدانند؛

آوار کردن مشکلات بر سر مسکن مهر دردی را دوا نمی‎کند/ مردم به دنبال کمک‎رسانی و لاشخورهای سیاسی به دنبال یافتن مقصر

زلزله تلخ در استانهای غربی کشور موجی از غم و ناراحتی را در بین مردم ایجاد کرد در چنین شرایطی که می طلبد همه مردم در کنار هم با کمک و همدلی از داغ این مصیبت بکاهند متاسفانه ای عده ای با بی رحمی و به دور از شرافت انسانی به دنبال کاسبی کردن از بلایی هستند که بر سر مردم آوار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ متاسفانه شاهدیم در طی این دو روز برخی مسئولین دولتی که وظیفه رسیدگی به مشکلات مردم را دارند همان رویه دوران انتخابات را دنبال می کنند و باز به دنبال کسی هستند که تقصیر را برگردن آن بیندازند تا از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

و این بار دیواری بهتر از دیوارهای ترک خورده و فروریخته مسکن مهر نیافتند.

رییس جمهور و معاون اولش به گونه ای سعی دارند تا تمام ویرانی ها و تلفات را برگردن مسکن مهر دولت نهم و دهم بیندازد که مدیر مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی کرمانشاه گفته است مسکن مهر سر پل ذهاب و کرمانشاه فقط ۲ نفر فوتی داشت و سقف هیچ کدام از واحدها نریخته است.

هرچند جان یک هموطن هم دارای ارزش است و داغ آن سنگین اما این تعداد فوتی در مقابل چهار صدو اندی تلفات چند درصد را تشکیل می دهد؟!

در این گزارش قصد بر دفاع و یا انتقاد از وضعیت مسکن مهر در دولت قبل نداریم بلکه چیزی که آزار دهنده است تسویه حسابهای سیاسی و کاسبی از حوادث است که امری ناجوانمردانه و به دور از انصاف می باشد.

در همین رابطه  گفتگویی با  دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  و فعال دانشجویی دانشگاه گلستان انجام داده ایم که به همراه سایر تشکلهای دانشجویی مشغول جمع آوری و کمک به افراد زلزله زده اند.

photo 2017-11-14 21-28-24

سجاد فرهمند پارسا انتشار اين قبيل پست ها در فضای مجازی را نفرت انگيز و محصول فعالیت رسانه های ضد انقلاب  همچون آمدنيوز و چهره هاي اپوزيسيون خواند و افزود: این رسانه ها که عالم و آدم را مقصر بي انضباطي در کمک رساني به آسيب ديدگان مي کنند اگر کمي شرف داشته باشند در اين زمان که مردم ايران داغدار هستند هيچ وقت سياست بازي هايشان را در اين زمان به نمايش نمي گذاشتند.

وی حمله به مسکن مهر را سیاسی خواند و در این رابطه گفت : وقتی افرادی در این زمان به مسکن مهر لفظا"حمله کردند اين کار آنها نشان از اين است که منفعت و ترجيحات حزبي آنها خيلي مهم تر از رسيدگي به وضعيت زلزله زدگان است و حاضرند در هر شرايطي به نفع گروه و حزب خود برداشت سياسي کنند، حتي با جان مردم هم در زماني که خانواده هاي ما داغدار هستند به تخريب دولت قبل بپردازند و به دعواي سياسي خود برسند.

این فعال دانشجویی دغدغه مردم را کمک به آسیب دیدگان زلزله  دانست و تصریح کرد: همه ما مي دانيم و براي همه مشهود است که تمام ملت ايران دست به دست هم داده است تا هرچه سريعتر مردم عزيز ما در غرب کشور از اين مصيبت رهايي پيدا کرده و به روال عادي زندگي خود برگردند.

دبیر سابق جامعه اسلامی گلستان بیان کرد: دولت هر چه زودتر تدابیر خود را برای بهبود وضعیت مردم زلزله زده غرب به مرحله اجرا در بياورد و  در این راستا صرفا به بازديد تشريفاتي اکتفا نکند.  

وی افزود: قولهای داده شده  از سوی رییس جمهور در مورد پرداخت وام های بلا عوض نباید در حد شعار باقی نماند و همه دستگاههای دولتی هم باید به  وظایف خود در رابطه با درمان، امنیت، تغذیه و..  مردم به درستی عمل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.