1396-09-01 12:33
990
0
46863
تحلیلگر سیاسی در جمع مهندسان و دانشجویان بسیجی:

حشد الشعبی و جیش الشعبی نسخه ای از بسیج مردمی ایران است/ رعایت انضباط اقتصادی و عدالت اجتماعی حلال مشکلات کشور

کارشناس مسائل سیاسی استان بسیج را الگوی موفقی برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب خواند و دلیل پیروزی عراق و سوریه بر جبهه تکفیری را هم الگو برداری از این مدل انقلابی در ایران برشمرد و عمل به آرمانهای انقلاب را راه حل مشکلات امروز جامعه دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام، علی سلیماندوست در نشست سیاسی بصیرتی که از سوی بسیج مهندسین استان و بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان برگزار شد اظهار کرد: بسیج گارانتی و ضامن انقلاب اسلامی است .

وی گفت: این مدل موفق امروز در کشورهای همچون عراق و سوریه به نام حشد الشعبی و جیش الشعیبی شکل گرفته که امیدواریم همانند بسیج مردمی ما آنها نیز ضامن بقای کشورشان  باشند.

وی افراط و تفریط را بزرگترین خطر برای انقلاب خواند و افزود: به فرموده رهبر انقلاب مهمترین فتنه ای که در آینده کشور را تهدید می کند خطر انقلابیون دو آتیشه ای است که یک روز برای آن سینه چاک می کردند و روز دیگر بینات و مسلمات آن را زیر سوال می برند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: فلسفه تشکیل بسیج با افراط و تفریط مغایر است و اساسا این نهاد ازسوی امام تشکیل شد تا جلوی بی نظمی گرفته شود.

سلیماندوست به دشمنی راهبردی نظام سلطه و در راس آن آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد:  اینکه تصور کنیم دشمنی آمریکا با ایران در مورد مسائل هسته است اشتباه است چرا که این دشمنیها به خاطر این است که امروز ایران به بزرگترین قدرت سیاسی ،نظامی و اقتصادی در منطقه تبدیل شد که کشورهای دیگر نیز از آن الگو برداری می کنند.

وی ادامه داد:  امروز که با بیداری اسلامی نقشه های آمریکا در منطقه به شکست انجامید تمام سعی و نقشه آنان در ایجاد تجزیه در کشورهای اسلامی معطوف شده است و مسئله تجزیه کردستان نیز در همین قالب تعریف می شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: اینکه امروز می بینیم در کشور  اختلاس  رخ می دهد ناشی از سیاست غلطی است که از درون و بیرون کشور بر ما تحمیل شده است.

این  تحلیلگر سیاسی گفت: رهبر انقلاب در همان سالهای دهه هفتاد با مشاهده چنین مشکلاتی بر انضباط اقتصادی و عدالت اجتماعی تاکید کردند اما متاسفانه گوش شنوایی برای شنیدن این دغدغه های رهبری وجود نداشت .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.