1396-09-25 14:58
683
0
47890
عبدالرحمن آخوند كر:

حل قضیه فلسطین با همراهی و همدلی امت اسلامی امکان پذیر است

امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن، گفت: مسلمین اگر در حل مسئله فلسطین موفق شوند به راحتی می توانند بر مستکبرین جهان فائق بیایند.

به گزارش گلستان ما، آخوند عبدالرحمان کر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب ، با محکوم کردن گفته های ترامپ در معرفی قدس به عنوان پایتخت جدید اسرائیل، اظهار داشت: حل قضیه فلسطین و قدس با همراهی و همدلی همه امت اسلامی امکان پذیر است و در این صورت درهای موفقیت یکی پس از دیگری به روی مسلمانان گشوده خواهد شد.

به گفته وی؛ دشمن متجاوز صهیونیستی با آگاهی از غفلت های موجود در بین بلاد اسلامی و با حمایت شیطان بزرگ آمریکا در اجرای هر چه سریعتر نیات شوم خود در این سرزمین مقدس به تکاپو افتاده است.

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت قبا بندر ترکمن با اذعان بر توان و قدرت بالای جهان اسلام در صورت همگرایی، تصریح کرد: کشورهای پراکنده اسلامی اگر به قدرتی که از راه اتحاد و انسجام نصیب آنها می شود اعتقاد راسخ داشته باشند همیشه در پی کسب آن تلاش می کنند.

وی، افزود: فلسطین هم جزئی مقدس از این بلاد اسلامی است و نباید گذاشت در دام گرگ های استکباری تنها گرفتار شود.

به گفته وی؛ متاسفانه در این برهه از زمان، دنیا طلبی و منفت خواهی برخی از سران جوامع اسلامی کار را کمی برای امداد رسانی به برادران فلسطینی سخت کرده است و ان شاء الله آنها نیز به سر عقل بیایند تا با کمک همه امت اسلامی این سرزمین مقدس آزاد شود.

آخوند کر با تاکید بر لزوم توجه جامعه جهانی و سازمان ملل به مسئله فلسطین، ابراز کرد: اگر نهادهای بین المللی به موقع و بدون هیچ گونه جانبداری به این قضیه می پرداختند این موضوع تاکنون حل شده بود.

وی، ادامه داد: کشورهای اسلامی فقط در صورتی در مسئله فلسطین تعیین کننده و پیروز خواهند بود که موضع واحدی را در قبال آن اتخاذ نمایند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.