1396-11-14 19:32
1073
0
49954
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آمده است؛

دانشجویان بسیجی شاخه های افت زده انقلاب را حرس می کنند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در بیانیهای با دعوت همه مردم در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر خطاب به همه ایادی استکبار و به ویژه برخی فریب خوردگان داخلی اعلام کرد اگر کسی بر سر شاخه های در خت انقلاب بنشیند و فتنه گری راه بیاندازد بیاندازد دانشجویان بسیجی شاخه های افت زده را قاطعانه حرس خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ در بیانیه شورای تبیین مواضع آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب  اسلامی و تبلور شکوه،و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبویدر عصر حاضر است که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

نور اسلام با ورود مردی الهی در جان های به خواب رفته  دمیده شد و کاخ های ظلم و ستم را فرو ریخت.آری آرمان امام عزیز تکیه بر ملت و ایجاد رابطه ای معنوی بین امام و امت بود تا در پس تشکیل دولت و نظام اسلامی شاهد تشکیل تمدنی عظیم از مسلمانان و پیروان دین مبین اسلام باشیم.آرمانی که در آن تکیه بر ظرفیت های داخلی و نفی استعمار و استکبار به خوبی نمایان است.

پس از پیروزی انقلاب هر کجا که آرمانهای امام راحل با صدایی رسا در قول و فعل ملت و مسئولان جاری بوده ما شاهد توفیق و پیشرفت هایی چشمگیر بوده ایم.

امروز هم بدون شک راه پیشرفت ایران عزیز و حل مسائل و مشکلات مختلف از جمله موضوعات اقتصادی از همین مسیر می گذرد و می بایست با همدلی و اعتماد به توان داخلی اینگونه معضلات را حل کنیم.

امسال ملت ایران در حالی در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲بهمن ماه حضور پیدا می کند که صدای تهدید و ارعاب از سوی کشورهایی که قرار بود با طرح های بازی برد برد و امضای تعهد برجام راه دشمنی خود را عوض کنند به گوش می رسد

بله خوب می دانیم که مسیر دشمنی آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی مسیری است که با هویت ایران عزیز گره خورده است و هیچ گاه این دشمنی نمی تواند به دوستی بدل شود و هیچ وقت نباید به دشمن اعتماد کنیم.

جریان دانشجویی با تاسی از فرمایشات امام راحل عظیم الشان و امام خامنه ای(مدظله العالی) بر این موضوع واقف است که درخت پر ثمر انقلاب اسلامی همواره در خطر فتنه انگیزی دشمنان قسم خورده انقلاب و پدید آمدن فتنه های پیچیده ای خواهد بود لذا خطاب به همه ایادی استکبار و به ویژه برخی فریب خوردگان داخلی اعلام می داریم  اگر کسی بر سر شاخه های در خت انقلاب بنشیند و فتنه گری راه بیاندازد و سنگی در مسیر پیشرفت ملت ایران بیاندازد دانشجویان بسیجی شاخه های افت زده را قاطعانه حرس خواهند کرد.

به همه فعالان سیاسی و  اجتماعی در کشور نیز توصیه می کنیم به دور از همه اختلاف سلیقه ها و نگرش ها در حوزه منافع ملی صدایی واحد از آنها بیرون بیاید و اینگونه نشود که مصلحت نظام و انقلاب به پای وابستگی های جریانی سیاسی و تخلفات شخصی ذبح شود.

جنبش دانشجویی و به طور خاص  بسیج دانشجویی احترام به ملت، قانون و فصل الخطاب بودن ولایت فقیه را سه شاخص مهم در رخدادهای سیاسی و اجتماعی می داند و بر این باور است که ایستادن در برابر این سه شاخص در هر زمانی و از سوی هر شخصی که باشد فتنه انگیزی و خیانت به مردم و نظام است و قطعا فرزندان انقلاب در بسیج دانشجویی با قانون شکنان هیچ گونه تسامح و تساهلی نخواهند داشت.

در انتها از دستگاههای اجرایی، صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، اساتید حوزه و دانشگاه علی الخصوص سابقون انقلاب اسلامی می خواهیم با نقش آفرینی موثر مقدمات حضور حماسی مردم عزیز و برگزاری هر چه با شکوهتر مراسمات ایام دهه فجر را فراهم نمایید چرا که در واقع حضور مردم در صحنه سلاح راهبردی و سرمایه سرنوشت ساز کشور است که همواره  سرنوشتی دهشتناک و مایوس کننده ای را به دشمنان تحمیل کرده است.

فرزندان انقلابی امام راحل در دانشگاههای استان گلستان هم دوش دیگر مردم آزاده ایران اسلامی در مراسمات گرامیداشت ایام الله دهه فجر علی الخصوص راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن شرکت کرده و اعلام می دارد امروز نهضت خمینی و انقلاب خمینی صراط مستقیمی است که بی رهرو نیست و اصحاب المهدی(عج) با پیروی از این طریق جاوید تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای تا پای جان با برافراشتن پرچم جهاد،بصیرت و ولایتمداری مقابل تهاجم دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.