1396-11-21 15:35
1021
0
50348
دعوت بسیج دانشجویی دانشگاههای گرگان از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی میسر می شود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گرگان در اطلاعیه ای از همه اقشار خصوصا دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ در دعوتنامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گرگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"والفجر و لیال عشر"

دهه فجر انقلاب اسلامی؛یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه ای که یوم الله 22بهمن در سال 1357را در پی داشت و در این روز خدایی،حکومت 2500ساله طاغوت فرو ریخت.

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن  نبود.

این چنین بود که علی رغم تمام مضیقه ها و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند .

امروز نیز یاد خمینی کبیر(ره) قلب مالامال از عشق پابرهنگان را به طپش وا می‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که ذکرش لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند.

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه خواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام به دوران تیره بختی و سرخوردگی و زیر سلطه بودن آن دوران خاتمه داد و طعم آزادی واقعی را به ملت ایران چشانید.

ملت ایران با توکل بر خدا و ایمان راسخ با تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 با اقتدار توانست فتنه و توطئه های های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر سر افرازی و رسیدن به قله یکی پس از دیگری با شکست مواجه کند.

تجربه ۳۹ ساله ملت ایران منجر به دفع کردن فتنه های نظیر  ۸۸ و اغتشاشات ۹۶  در سایه افزایش بصیرت ملت ایران ممکن شد و باید برای صیانت از انقلاب اسلامی و سرافرازی بیش از پیش ملت ایران در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری توام با بصیرت داشت.

 اکنون در سالروز ایام الله دهه ی فجر و به ثمر نشستن خون شهیدان عزیز، اعلام می داریم این انقلاب که انقلاب زیردستان و ستم دیدگان بوده، و هست، تا ساقط کردن تمامی شیاطین و جباران و قطع کردن دست ظالمان از سر مظلومان از پای نخواهد نشست و به فضل خدا پیروزی نهایی آن که همانا برقراری عدل مهدوی (عج) در سراسر عالم است از راه خواهد رسید؛ چرا که وعده خدا همین است و "وعدالله حق"

و السلام من التبع الهدی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.