1397-03-10 05:53
1772
0
53901
بسته خبری؛

چند خبر کوتاه اما مهم از حوزه استانداری گلستان

چند خبر مهم در حوزه های مختلف در حوزه استانداری گلستان منعکس شده است که مهمترین این اخبار در حوزه اشتغالزایی در شهرستان کردکوی وافزایش خانه فرهنگ در شهر گرگان بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ چند خبر مهم در حوزه های مختلف استانداری گلستان منعکس شده است که مهمترین این اخبار بدین شرح می باشد؛

* استاندار گلستان؛ 8 خرداد در همایش استانداران سراسر کشور با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور حضور یافت.

* معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گلستان گفت: تهیه سند جامع این اداره کل را با همکاری سایر دستگاههای عضو شورا، به عنوان مهمترین اولویت شورای پدافند غیرعامل استان گلستان در سال 97 عنوان کرد.

* فرماندار کردکوی گفت: به منظور بحث و بررسی آخرین وضعیت طرحهای متقاضیان تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و فراگیرتاکنون ۱۲۶طرح اشتغال روستایی بااشتغالزایی تعداد ۲۱۲ نفر و اعتباری بالغ بر ۱۶۶۲۲۴ میلیون ریال و در قسمت تسهیلات فراگیر ۱۳ طرح و اشتغال۲۷۰نفر و با اعتبار ۴۹۰۰۸۰ ملیون ریال مصوب شد.

* اولین دیدار چهره به چهره سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با مردم برگزار شد.

* " قدس ولی "سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان طی گزارشی تعداد خانه های فرهنگ در شهر گرگان را 15 مورد اعلام نمود و افزود: این تعداد در سال 97 به 18 خانه فرهنگ افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.