1397-08-26 06:04
892
0
58784
بیانیه مهم مجمع مشورتی اصلاح طلبان شرق گلستان:

استاندار گلستان به فشارها و زیاده خواهی ها توجه نکند/ شایسته سالاری و کارآمدی مبنای انتخاب معاونین باشد

مجمع مشورتی اصلاح طلبان شرق گلستان در پی مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان مجلس شورای اسلامی و لازم به اجرا شدن آن، در بیانیه ای از استاندار گلستان خواستندکه به فشارها و زیاده خواهی ها توجه نکند و شایسته سالاری و کارآمدی را مبنای انتخاب معاونین خود قرار دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترسیدمناف هاشمی استاندارمحترم گلستان

با سلام و احترام

بی تردید نقش اصلاح طلبان، حامیان دولت و ستادهای مرکزی دکتر روحانی در شهرستان ها در راهیابی ایشان به پاستور اثرگذار و بی بدیل بوده است. با توجه به فراز و فرودهای فراوان در عرصه داخلی و خارجی و فشارهای وارده بر دولت های یازدهم و دوازدهم، ما به عنوان اصلاح طلبان، حامیان دولت و ستادهای دکترحسن روحانی، همچنان حمایت از رییس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید را یک ضرورت و امر اجتناب ناپذیر دانسته و بر پیمان مان استوار هستیم.

براساس همین نگرش بر حمایت از حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان گلستان را که با تلاش، جدیت و ریل گذاری درست شما در مسیرتوسعه و آبادانی قرار گرفته و ان شاالله به نگارستان واقعی ایران تبدیل خواهد شد، پا فشاری و اصرار داشته و همواره از سیاست ها و برنامه های شما حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

جناب استاندار با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در پایان همکاری بازنشستگان با دولت این فرصت مغتنم فراهم گردید تا حضرتعالی بتوانید در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی و معاونت توسعه و منابع انسانی از افراد باتجربه، متعهد و هماهنگ با سیاست ها و برنامه های توسعه محورتان و همسو با جهت گیری های دولت تدبیر و امید انتخاب نمایید.

جناب دکتر هاشمی انتظار ما از حضرتعالی این است که بدون توجه به فشارها، زیاده خواهی ها و مطالبات غیر اصولی به اصل شایسته سالاری و کارآمدی در انتخاب معاونت ها توجه و عنایت داشته باشید، تا ان شاءالله با تکمیل شدن پازل مدیریتی استان، شاهد شکوفایی و توسعه روز افزون استان گلستان باشیم.

بی تردید در این مسیر حمایت همه جانبه مان همراه حضرتعالی خواهد بود.

مجمع مشورتی اصلاح طلبان شرق گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.