1397-10-15 14:22
1422
0
60119
در حالی که غراوی ادعای عدم حضور دارد؛

نام نماینده شرق گلستان در لیست 19 غایب تصویب لایحه CFT نیست! + سند

در حالی که نماینده شرق گلستان ادعای عدم حضور در جلسه رای گیری لایحه CFT به دلیل بیماری و در بستر بودن را مطرح می کند، نام وی در لیست 19 نفره غایبین این روز نیست!.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، پنج شنبه نشست شهرام غراوی با اصحاب رسانه و مدیران کانال ها و گروهای تلگرامی شهرستان های گالیکش، کلاله و مراوه تپه برگزار شد.

فارغ از اینکه در این جلسه تنها سه خبرنگار رسمی حضور داشتند و توسط فضای مجازی به آنها چه برچسب هایی زده شد، یکی از مواردی که در این جلسه پرداخته شده بود، نظر شهرام کوسه غراوی در خصوص FATF و لوایح آن همچون CFT است که نماینده شرق گلستان مدعی عدم حضور در جلسه رای گیری و تصویب لایحه CFTشد؛ این در حالی است که براساس گزارش سایت های معتبری همچون فارس، مشرق و غیره نام این نماینده(شهرام غراوی) در لیست 19 نفره غایبین این روز دیده نمی شود.

attrack

 ادعای حضور نداشتن نماینده شرق گلستان در جلسه رای گیری

2362650 

تعداد حاضرین جلسه رای گیری لایحه CFT

photo 2019 01 04 21 32 57

اسامی 19 نماینده غایب در جلسه رای گیری لایحه CFT 

حتی برخی از سایت ها به استناد اسامی 96 نماینده مخالف این لایحه و 19 نماینده غایب جلسه، نام شهرام غراوی را در کنار 3 نماینده دیگر گلستان جزو نمایندگان موافق این لایحه عنوان کرده اند.

Untitled 1

نام شهرام غراوی در بین لیست موافقان لایحه CFT 

در کنار موارد یاد شده، محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس نیز در واکنش به انتشار اسامی نمایندگان غایب در این جلسه، براسامی مورد ادعای غایب جلسه نیز صحه گذاشت.

vakili

با این تفاسیر و با توجه به مستندات موجود در سایت ها ادعای نماینده شرق گلستان در خصوص غایب بودن وی در جلسه رای گذاری CTF تنها و تنها می تواند به عنوان یک ادعا باقی بماند مگر اینکه وی در این خصوص سندی قابل استناد ارائه دهد.

گفتنی است در صورت عدم ارائه مدرک قابل استناد در خصوص حضور نداشتن این نماینده در جلسه رای گیری لایحه، CFT، دیگر پاسخ های مطرح شده از سوی این نماینده در نشست با اصحاب رسانه، تحت الشعاع این موضوع قرار می گیرد و اذهان عمومی سردرگم صحت یا عدم صحت آن می شود.


 لینک اخبار سایت های معتبر استناد شده در این مطلب:

1- این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ + گرایش فراکسیونی

2- کدام نمایندگان به FATF رای مثبت دادند؟ +جدول

3- اسامی نمایندگانی که به لایحه الحاق ایران به CFT رای مخالف دادند

4- اسامی ۹۶ نماینده مخالف لایحه CFT/نمایندگانی که در روز رای‌گیری غایب بودند

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.