1398-03-12 11:15
689
0
63639
چه کسانی کاندیدای مجلس می شوند؟

سودای کاندیداتوری فرماندار سابق مراوه تپه از شرق گلستان/ رویکرد جدید تاجی در راهپیمایی روز قدس + تصویر

پرستیژ خاص فرماندار سابق مراوه تپه در راهپیمایی روز قدس، شایعات و گمانه زنی ها را در خصوص ورود وی به انتخابات را تا حدودی به واقعیت نزدیک کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، اسماعیل تاجی فرماندار سابق مراوه تپه یکی از گزینه های کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از شرق گلستان است که در خصوص ورود وی به این عرصه اما و اگرهایی وجود دارد.

قبل از این، در خصوص کاندیداتوری و ورود وی به عرصه انتخابات تنها به شایعات و گمانه زنی ها اکتفا می کردیم؛ اما رویکرد و پرستیژ خاص وی در روز راهپیمایی(استفاده چفیه اجلاس) که چهره ای آرمانگرا از وی نشان می داد؛ تا حدودی این گمانه زنی ها را به حقیقت نزدیک کرد.

IMG 9219

این کاندیدای احتمالی علاوه بر معاونت فرمانداری، با تمام مخالفت ها و نارضایتی های سیاسیون، سکانداری فرمانداری مراوه تپه را هم در رزومه کاری خود دارد.

تلاش برای برکناری وی از سوی برخی از صاحب نفوذان چند سالی طول کشید و پرسه برکناری تاجی به واسطه نام عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان با تأخیر روبرو شد.

با برکناری اسماعیل تاجی و اظهار نظر عجیب شهرام کوسه غراوی در خصوص چرایی فرماندار شدن داماد وی(یازمراد غراوی)، تاجی را برای کاندیداتوری مصمم تر کرد.

با این تفاسیر و با وجود مدعیان اصلی کارزار انتخابات عبدالکریم رجبی و احتمال کاندیداتوری شهرام غراوی، فرماندار سابق مراوه تپه تنها شانس عرض اندام را خواهد داشت و اگر تغییر سیاستی در خصوص انتخابات و گزینه های اصلی، از سوی بزرگان اهل سنت صورت نگیرد، رسیدن به صندلی سبز مجلس برای تاجی در حد رویا باقی می ماند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.