1398-03-29 10:57
383
0
63979
گفت و گوی دانا با زاکانی درباره حاشیه سازی‌های اخیر رئیس جمهور:

روحانی بیشترین اختیارات را در میان همه روسای جمهور دارد/ مشکل اصلی کار نکردن دولت است/ روحانی به دلیل ناکارآمدی این حرف‌ها را می زند

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی این سخنان روحانی را در شرایط موجود موضع گیری نادرستی دانست و گفت: مشکل ما کار نکردن دولت است نه اینکه اختیارش کم است.

 به گزارش گلستان ما،علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با راه دانا، درباره اظهارات اخیر روحانی پیرامون اختیارات کم رئیس جمهور گفت: همه روسای جمهور وقتی پای ناکارآمدی دولت وسط می آید، مخصوصا در دور دوم، جملات مشترکی را اظهار می کنند و دنبال اختیارات فراقانونی هستند.

زاکانی با بیان اینکه فرمایش آقای رییس جمهور از جنبه های مختلف قابل بررسی است گفت: این اختیاراتی که روسای جمهور دائما طلب می کنند ورود به حوزه های سایر قوا و کم کردن از قدرت و قابلیت سایر قوا در ابعاد مختلف است.

وی با اشاره به اینکه این صحبت روحانی تازه نیست و پیش از این هم از روسای سابق مسبوق به سابقه است گفت: با توجه به شرایط و اختیاراتی که الان روحانی دارد، بیشترین اختیارات در طول دوران انقلاب اسلامی درمیان همه روسای جمهور است.

نماینده سابق مردم تهران این صحبت های روحانی را فرافکنی و فرار رو به جلو دانست و گفت: وی اختیارات لازم را گرفته و به واسطه ناکارآمدی این حرف ها را می زند. روحانی به دنبال این است مسیری را را دنبال کند که خودش را از مسیر ضعف و پاسخگویی خارج کند.

زاکانی با طرح این سوال که روحانی این اختیارات را می خواهد چه کند افزود: روحانی با همین اختیارات موجود که فراوان هم هست چه کرده است که الان اختیارات بیشتر هم می خواهد؟! چقدر توانسته در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کرده و آنها را حل کند که بیشتر توقع دارد؟!

وی با بیان اینکه به نظر می رسد روحانی مقصود دیگری را از طرح این صحبت ها دنبال می کند گفت: این صحبت ها در این شرایط داخلی کشور هم ناظر بر ناکارآمدی دولت است و هم اینکه روحانی نظارت سایر قوا و دستگاه های نظارتی را بر نمی تابد.

زاکانی این سخنان روحانی را در شرایط موجود موضع گیری نادرستی دانست و گفت: مطمئنا با همین این اختیارات و تلاش بیشتر بسیاری از دردها و مشکلات مردم قابل رفع است. مشکل ما کار نکردن دولت است نه اینکه اختیارش کم است.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.