1398-06-27 15:58
548
0
65521
رئیس ستاد انتخابات گلستان در کلاله:

مستنداتی از تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در دست داریم/ این مستندات در تایید صلاحیت تاثیر دارد

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: مستنداتی در مورد تبلیغات زود هنگام برخی نامزدهای احتمالی، جمع آوری شده که به مراجع قانونی ارسال می شود.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی رئیس ستاد انتخابات استان روز گذشته در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه نامزدهای احتمالی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، مطابق روزشمار انتخابات وارد عرصه کار شوند؛ گفت:مستنداتی در مورد تبلیغات زود هنگام برخی نامزدهای احتمالی, جمع آوری شده که به مراجع قانونی ارسال می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان تصریح کرد: قطعا این گزارشات مستند، در روند رسیدگی به صلاحیت ها تأثیر خواهد داشت.

وی افزود: مردم هوشیار هستند و خود با اشرافیت کامل از اقدامات نامزدها، تصمیم درست خود را بر اساس واقعیات نامزدها در پای صندق رأی خواهند گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه این گفتگو اظهار داشت:این ستاد بر اساس روز شمار انتخابات ابلاغی وزارت کشور کارها را پیش خواهد برد و طی روزهای آینده اولین کارگاه آموزشی برای فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات با حضور تعدادی از مسئولین وزارت کشور برگزار می شود.

معاون سیاسی استانداری گلستان در پایان این گفتگو در کلاله، گفت: ستاد انتخابات استان با برگزاری جلسات مستمر با فعالان سیاسی در شهرستان ها، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند به کار می گیرد.

گفتنی است; معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه با فعالان سیاسی شهرستان کلاله ضمن تشریح آخرین وضعیت کشور به بیان اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در اسفند ماه پرداخت و از فعالان سیاسی و احزاب خواست تا همه برای مقابله با دسیسه های دشمن و نشان دادن اتحاد و همدلی مردم، برای برگزاری پرشور و قانونمند انتخابات تلاش کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.