1394-02-09 03:34
4742
6
13963
از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان :

شیخ یعقوب مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرگان منصوب شد / تودیع و معارفه امروز

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان حجت الاسلام یعقوب مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان شد.

به گزارش گلستان ما ؛ شیخ یعقوب مهدوی کارشناس امور فرق و مذاهب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان منصوب شد .

تا پیش از این قاسم قندهاری این سمت را بر عهده داشته که اخیرا از طرف فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به سمت معاون هنری انتخاب شده است .

شیخ یعقوب مهدوی از روحانیون معتدل و نزدیکان فکری آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان است که جزو خانواده های معظم شهدا و آزادگان می باشد و سالها در عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان فعالیت داشته است .

قرار است فردا ساعت 13:30 دقیقه در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد گرگان برگزار شود.

مهدوی تا این اواخر گزینه جدی مدیر کلی کتابخانه های استان گلستان بود که با انتخاب یک رامیانی از شرق استان ، وی از خدمت در عرصه کتاب و کتابخوانی باز ماند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کتابدار

سلام .من اقای مهدوی را نمیشناسم اما اسمش را زیاد شنیدم . فکر می کنم انتخاب درستی صورت گرفته که ایشان در دستگاه اداری خودشان ادامه خدمت مینمایند.ضمن اینکه در کتابخانه ها نیز از همکاران با تجربه خودمان مدیر مجموعه شدند که موجی را از شادی در بین کتابداران ایجاد نمود که برای هر دو عزیز بزرگوار ارزوی موفقیت دارم.آرزومندیم انشالله اقای مهدوی موفق سربلند باشند .

0
0
پاسخ
1394-02-08 17:47
راسخ

خدا را شکر که اقای مهدوی به حقش رسید .بنده ایشان را از نزدیک میشناسم ایشان برخلاف انچه یک عده افراطی در استان میگویند بسیار روحانی دوست داشتنی معتدل و خونگرم است . ان شا الله خداوند به ایشان خیر عطا کند و موفق باشند

0
0
پاسخ
1394-02-09 04:18
رضاموسایی

کارمند ارشاد باشی و مهدوی رو نشناسی . ول کنید بابا ملت رو چی فرض کردید

0
0
پاسخ
1394-02-09 04:57
کتابدار

باسلام واحترام.عرض تبریک دارم شیخ یعقوب مهدوی گرامی و آرزوی توفیق برای ایشان.اینکه ایشان در ارشاد اداره مرتبط باحوزه کاری خودشان مسئولیت گرفتن یعنی تخصص گرایی وشایسته سالاری وبه همین دلیل از درایت آقای فضیلت سپاسگزاریم.واینکه آقای قوانلو با ده سال سابقه کتابداری وکارشناسی وتجربه کاری دراین حوزه شدند سرپرست اینهم یعنی تخصص گرایی وشایسته سالاری.آقای قوانلوبه شدت بین همکاران کتابدار استان محبوب هستند وتوانمندی خود رادر سمت قبلی کارشناس انجمنها وتعامل بافرمانداران شهرستانها ثابت کرده اند وش

0
0
پاسخ
1394-02-09 06:05
تاتری

مبارک همه هنرمندان گرگانی باد. انصافا با شناختی که از اقای مهدوی دارم انتخاب درست و منصفانه ای بوده است .باشد تا درایت و توانمندی خود را بکار برد.

0
0
پاسخ
1394-02-15 06:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.