1395-11-20 08:58
1829
0
34938
در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر انجام شد؛

افتتاح پنجمین فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری گلستان + تصاویر

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از افتتاح پنجمین فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان خبر دادو افزود: این فروشگاه دومین مرکزعرصه محصولات کانون در مرکز استان است.

به گزارش گلستان ما، "عبدالرحیم سیفی" در حاشیه  این برنامه در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، گفت: پیش از این شعبه  یک گرگان، بندرگز، گنبد، آق قلا در روز گذشته فعالیت می کردند.

وی افزود: هدف عمده راه اندازی این فروشگاه ها امکان دسترسی آسان نوجوانان به محصولات فرهنگی کانون،  زبان آموزان کانون زبان ایران که یکی از دغدغه های اصلی آن را در دریافت بسته های فرهنگی را برطرف کرده است.

IMG 0674

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  گفت: زمان کاری این فروشگاه صبح و شب می باشد

سیفی از ارائه بیش از 500 عنوان محصول فرهنگی شامل کتاب ها  متناسب باسن بچه ها و لوازم التحریر ایرانی و انواع سی دی  و اسباب بازی ها خبرداد و اذعان کرد: با توجه به قدمت 51 ساله کانون در ارائه محصولات فرهنگی با توجه به سن و نیاز، نوجوانان با اطمینان کامل به این مراکز مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: بازی ها و سرگرمی های کانون هدفمند طراحی می شود و به شکوفایی خلاقیت، رشد فکری و شکوفایی استعداد کودکان در کنار بازی و سر  منجر می شود که از مزیت های عرضه لوازم کانون است.

IMG 0670

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر نمایندگی ها  در برخی شهرستان ها مانندمراوه تپه وکلاله عاملیت ایجاد کرده ایم تا  دسترسی افرادبیشتری را به محصولات کانون فراهم آوریم.

وی درخاتمه یادآور شد: تخفیف های ویژه مناسبتی برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چه در فروشگاه های ثابت و سیار (کامیونت های کتاب)  در نظر گرفته می شود که در ایامی مانند هفته کتاب بتوانند ازز محصولات کانون بهره مند شوند.

IMG 8161

آیین افتتاح شعبه 2 فروشگاه محصولات کانون در گرگان با حضور " عبدالرضا چراغعلی" مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان ، "عباس خانعلی"رئیس اداره استثنایی استان، "نعمت دیلم" معاون کتابخانه عمومی استان گلستان و جمعی از مسئولان در مجتمع آفتاب3  استان گلستان برگزارشد.

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

IMG 0670

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.