1396-01-25 04:27
840
0
37773
کارشناس مذهبی در جمع معتکفین دانشجو:

برزخیان حسرتمند روزه ماه رجب/ امیر مومنان کلیدار بهشت و جهنم

ماه رجب و شعبان مقدمه ای برای ماه رمضان است و باید با بهره مندی از این ماه بتوانیم با آمادگی کامل خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم، و در برزخ عده ای خواهان بازگشت به دنیا هستند تا برگردند و در ماه رجب روزه بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، همزمان با روز وفات عقیله بنی هاشم، حجت الاسلام مزنگی کارشناس مذهبی در جمع  معتکفین دانشجو به بیان فضیلت و شان زینب کبری پرداخت و گفت: حضرت زینب را می توان فاطمه ثانی نامید که حتی در اسارت هم نماز شبش  ترک نشد.

حجت الاسلام مزنگی در رابطه با صبر و استقامت حضرت زینب گفت: این شخصیت گرانقدر با آنکه در اسارت بود اما با استدلال، منطق، برهان و شجاعت خود دشمن را به زانو در آورد.

وی  همچنین در مورد فضیلت ماه رجب بیان داشت: در عرش الهی فرشته ای به نام داعی است که هرساله در ماه رجب از ابتدای شب تا صبح ندا سر می دهد خوشا بحال کسانی که در ماه رجب به ذکر و طاعت خدا مشغولند.

این کارشناس مذهبی افزود: ماه رجب و شعبان مقدمه ای برای ماه رمضان است و باید با بهره مندی از این ماه بتوانیم با آمادگی کامل خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم.

وی با اشاره به سخنان آیت الله جوادی آملی در مورد فضیلت روزه ماه رجب اظهار داشت: در برزخ  عده ای خواهان بازگشت به دنیا هستند تا برگردند و در ماه رجب روزه بگیرند.

حجت الاسلام مزنگی در ادامه با اشاره به فضایل امیرالمومنین گفت: همه انسانهای منصف  از مقام بالای شخصیت امیر مومنان آگاه هستند به طوریکه رییس مکتب شافعی  که از مکاتب اهل سنت است در شعری اعتراف می کند اگر فضایل علی برهمگان آشکار شود مردم در مقابلش سجده خواهند کرد.

وی افزود: امیر مومنان در مسائل علمی به اذن الهی و تعلیمات پیامبر بر تمامی اسرار دنیا و آخرت آگاه است و اگر پرده ها کنار رود ذره ای بر علم مولا افزوده نخواهدشد.

این کارشناس مذهبی با اشاره روایت کتب اهل سنت گفت: در قیامت منبری خواهند گذاشت که پیامبر بر آن نشسته و فرشتگان کلیدهای بهشت و جهنم را به او می دهند و پیامبر کلیدها را به علی می دهد.

وی گفت: کسانی که فضایل امام علی را انکار می کنند دچار حسادت و دشمنی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.