1396-01-29 10:01
824
0
37958

نماینده شرق گلستان از هدف خود برای بزرگداشت مختوم قلی فراغی پرده برداشت

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی از تلاش های خود برای مراسم بزرگداشت مختوم قلی فراغی گفت.

به گزارش گلستان ما، شهرام کوسه غراوی، تنها نماینده عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از استان گلستان و نماینده مردم شرق گلستان در گفتگو با راه اترک گفت: حوزه انتخابیه شرق گلستان با 4 شهرستان مراوه تپه، کلاله، گالیکش و مینودشت، یکی از حوزه های بزرگ انتخابیه است و ما سعی کردیم تا با تلاش شبانه روزی عدالت را در منطقه رعایت کنیم و به همه حوزه انتخابیه و مشکلاتشان بپردازیم.

غراوی گفت: تلاش برای پایان کار ساخت سد بزرگ نرماب که ان شاءالله تا سال 97 این سد به بهره برداری خواهد رسید، پیگیری بیمارستان گالیکش، تقاطع هم سطح نیوجرسی دوراهی کلاله، بیمارستان کلاله، سد چایلی مراوه تپه و ... از جمله اقداماتی بوده که انجام شده است.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی ، شاعر بزرگ ترکمن در نیمه اردیبهشت ماه هم گفت: در تلاش هستیم که در این مراسم شخص رئیس جمهور را به منطقه بیاوریم و ان شاء الله این امر محقق شود تا با آمدن رئیس جمهور، هم دولت با پتانسیلهای منطقه آشنا شود و هم برخی از مشکلات منطقه دیده شود و برطرف گردد.

هرساله میهمانان داخلی و خارجی زیادی در مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی از سراسر کشور و از کشورهای خارجی همچون ترکمنستان، ترکیه، افغانستان و...شرکت می کنند.

مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ ترکمن، مختومقلی فراغی در روز 15 اردیبهشت ماه در محل آرامگاه مختومقلی فراغی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.