1396-01-31 11:33
765
0
38064
به میزبانی رامیان همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

افتتاح 35 امین دوره مسابقات هنرهای نمایشی دانش آموزی گلستان / رقابت 756 دانش آموز

سی و پنجمین دوره مسابقات هنرهای نمایشی دانش آموزی استان گلستان در قالب مسابقات فرهنگی و هنری، صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، اسدالله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با گل رامیان گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات هنرهای نمایشی دانش آموزی استان گلستان در قالب مسابقات فرهنگی و هنری، برای چهارمین بار به میزبانی رامیان و به مدت چهارروز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور با حضور 14 شهرستان از استان گلستان کار خود را آغاز کرد.

صادقلو افزود: مسابقات هنرهای نمایشی در رشته های تئاتر صحنه ای، عروسکی، نمایش نامه خوانی و نقاله خوانی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم پسر و دختر برگزار می شود.

وی بیان کرد: تعداد 700 دانش آموز در مسابقات هنرهای نمایشی و 56 دانش آموز در مسابقات کتابخوانی که در حاشیه مسابقات هنرهای نمایشی برگزار می شود، شرکت کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان عنوان کرد: دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و دوم در روزهای چهارشنبه 31 فروردین و شنبه دوم اردیبهشت و دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول و دوم در روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان دوره متوسطه دوم به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند و دوره متوسطه اول در مرحله استانی به پایان می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.