1396-02-19 04:58
938
0
38767
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مینودشت:

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مینودشت برگزار می شود + پوستر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مینودشت گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مینودشت و استان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، «یاسر مستانی» در این خصوص گفت: فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۹ فرردین ماه امسال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با امام رضا(ع)، شناخت هر چه بیشتر ایشان از طریق آثار و کتاب های منتشر شده، ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها با سبک و شیوه زندگی رضوی توزیع شده است.

وی افزود: برای برگزاری این جشنواره شش عنوان کتاب با موضوع امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد ابن موسی(ع) برای گروه های سنی مختلف انتخاب و معرفی شده تا افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی های خود در مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی شرکت کنند.

مستانی عنوان های این کتاب ها را ۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه ها و ماه غریب من ویژه گروه سنی کودکان، امام رضا و زندگی، مهارت های زندگی در سیره رضوی، بانوی ملکوت و چلچراغ برای گروه سنی بزرگسالان برشمرد.

وی یادآور شد: یکی از ویژگی های جشنواره کتابخوانی، امکان شرکت به صورت خانوادگی است که علاقه مندان ضمن اینکه می توانند بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کنند این امکان را دارند در قالب اعضای یک خانواده نیز بسته ای که شامل این شش عنوان کتاب است را تهیه و با تکمیل پاسخنامه های خانوادگی و ارسال آن به دبیرخانه واقع در این اداره کل در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مینودشت اضافه کرد: جایزه ویژه بخش خانوادگی این جشنواره به تعداد هشت خانواده و در چهار گروه تعلق خواهد گرفت.

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به طور همزمان در سراسر کشور مردادماه همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی نیز اهدا خواهد شد.

در جشنواره ششم کتابخوانی رضوی دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از بررسی هیئت داوران، ۱۴ اثر انتخاب و در ۲۴ مردادماه سال گذشته تجلیل شدند.

1947

1948

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.