1394-01-24 09:42
1642
0
13219
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان خبرداد:

سفر دو روزه معاون وزیر آموزش و پرورش به گلستان + برنامه ها

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان گفت: معاون سواد آموزی وزیر اموزش و پرورش  فردا به استان گلستان سفر می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از كلاس بيست ؛ قربانعلی بذرافشان رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست با اعلام این خبر اظهارکرد:علی باقرزاده، معاون  وزیر آموزش و پرورش روزسه شنبه ۲۵پس از ورود به فرودگاه استان ، مورد استقبال معاون سواد آموزی استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این مقام مسئول کشوری در ساعت ۹:۳۰ دقیقه تا ۱۲ در جلسه آموزش مدیران غرب استان گلستان در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان می کند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد:وی پس از این مراسم در ساعت ۱۲تا ۱۳در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش در نشست خبری به سوالات خبرنگاران استان گلستان پاسخ خواهد داد.

وی بیان کرد: معاون نهضت سواد آموزی کشور در ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در جلسه شورای پیشتیبانی سواد آموزی در بندر ترکن نیز شرکت می کند.

بذرافشان افزود: این مقام مسئول در روز دوم سفر خود به گلستان در ساعت۷:۳۰ در جلسه شورای معاونین در کانون طه حضور پیدا خواهند کردند و سپس در جلسه شورای پشتیبانی از ساعت ۱۰ در استانداری گلستان  شرکت می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با دستگاه های طرف قرار داد با نهضت سواد آموزی  در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه از دیگر برنامه های سفر معاون نهضت سواد اموزی وزیر اموزش و پرورش به گلستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.