1396-03-05 10:13
984
0
39498
مطالبات خانواده های جانباخته معدن یورت آزادشهر از زبان استاندار به وزیرکار:

دیدار با مقام معظم رهبری، عنوان شهید برای جانباختگان معدن و تشکیل کمیته حقیقت یاب

استاندار گلستان گفت: کمیته حقیقت یاب با حساسیت نسبت به مقصرین، دیدار با مقام معظم رهبری، عنوان شهید قراردادن جنباختگان این حادثه از مطالبات به جد خانواده های بازماندگان این حادثه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حسن صادقلو استاندار گلستان در جمع خانواده های جانباخته رامیان در معدن یورت آزادشهر و در حضور وزیر کار گفت:  بنده بعد از دستورات رئیس جمهور و وزیر کار، یک نوبت دیدار با خانواده های بازماندگان این حادثه انجام شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون قریب به 24 میلیون تومان به خانواده ها پرداخت شده است و حکم مستمری همه خانواده ها به نام همسرشان برقرار شده و انحصار وراثت باقی مانده است تا 210 میلیون تومان مبلغ دیه پرداخت شود.

صادقلو افزود: وزیر مسکن دستور ویژه داده اند تا مسکن این خانواده ها را آماده کنیم و بررسی بر این است تا 43 واحد مسکن مهر آزادشهر را واگذار نماییم یا در صورت عدم قبول خانواده ها مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان حق مسکن یا خرید مسکن پرداخت شود.

وی، تشکیل کمیته حقیقت یاب با حساسیت نسبت به مقصرین، دیدار با مقام معظم رهبری، عنوان شهید قراردادن جنباختگان این حادثه از مطالبات به جد خانواده های بازماندگان این حادثه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.