1396-05-01 08:46
1046
0
41801
اردوی سه روزه طلایه داران فردا برگزار شد؛

علامتی: نیروسازی و جریان سازی دو ماموریت اتحادیه انجمن های اسلامی است/ ما به هیچ دولت و مقامی وابسته نیستیم

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: میخواهیم در مسیر انقلاب به دور از انحراف به کار خود ادامه دهیم نیروسازی و جریان سازی دو ماموریت اتحادیه انجم های اسلامی است.

به گزارش گلستان ما، اتحادیه انجمن های اسلامی از تشکل هایی است که به صورت ویژه و مستمر تحت نظارت مقام معظم رهبری قرار دارد و این امر از دیدار ها و بیانات ایشان درخصوص اهمیت این تشکل پیداست.

شما مجموعه ای هستید که سعی می کنید، نگذارید کسی غرق بشود؛ نگذارید کسی اشتباه بکند؛ نگذارید کسی متوقف بماند.(مقام معظم رهبری)

برهمین اساس با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و اهمیت فعالیت این تشکل در مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان بر خود لازم دانست تا با برگزاری اردوی تشکیلاتی خود روز به روز به ارتباط نزدیک خود با دانش آموزان در سراسر استان بیفزاید.

در همین راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اردوی خود را در مناطق بکر و زیبا و سرسبز استان در سه روز متوالی و با حضور دانش آموزان و مهمان ویژه این اردو برگزار کرد.

روز نخست با صلابت و حضور پرشور دانش آموزان قرار گاه های مرکزی سراسر استان پس از ورود دانش آموزان و با سخنرانی آقای انصاری معاونت برادران تشکل اتحادیه در سراسر کشور آغازشد و دانش آموزان خود را برای کسب اطلاعات روز و فعالیت های جدید خود در مدارس آماده می کردند.

دانش آموزان فرماندهان جنگ نرم در آینده ای نزدیک خواهند بود

انصاری نیز در افتتاحیه مراسم به اهمیت برگزاری چنین اردوهای تشکیلاتی دانش آموزی اشاره و اذعان داشت: شما دانش آموزان برگزیده مدارس هستید و همان طور که در نام این اردو پیداست فرماندهان جنگ نرم در آینده ای نزدیک خواهید بود.

وی افزود: همه ی ما در این مدت در این مکان زیبا جمع شده ایم تا در مدارس به صورت تشکیلاتی عمل نماییم و هرچه در این سه روز به دانش خود می افزاییم در مدارس خود پیاده سازی نماییم.

پس از پایان مراسم افتتاحیه دانش آموزان به دسته های مختلف تقسیم و در کارگاه های مشاوره تحصیلی،سواد رسانه ای،خبرنویسی،روش های تبلیغات،مدیریت هیئت های مدارس حضور یافتند.

اردوی طلایه داران فردا به گفته ی دانش آموزان هیچ خستگی را در طول این سه روز بر تن آن ها ننشاند چرا که بعد از هر کارگاه و مدت زمان استراحت دانش آموزان برای آن ها فعالیت های سرگرم کننده ای چون راپل،پینت بال ،مسابقات مختلف برنامه ریزی شد که باعث هم افزایی بیشتر دانش آموزان و برگزار کنندگان اردو شد.

اما روز دوم روزی که مهمان ویژه برنامه در با وجود تمام مشغله های کاری خود برای خسته نباشید و ادای توضیحات به دانش آموزان حاضر در اردو وارد اردوگاه تشکیلاتی دانش آموزان گلستان شد.

حامد علامتی دبیرکل محترم اتحادیه انجمن های اسلامی داشن آموزان کشور در میان دانش آموزان حضور یافت و گفت: تابستان فصل تعطیلی نیست بلکه میعادگاه سربازان امام عصر(عج) است و در تشکل ما تابستان فصل یارگیری است.

وی افزود: اگر اردوها به خوبی برگزار شود می‌توان امیدوار بود که انجمن‌ها در سال تحصیلی جدید پویا و فعال هستند و مسئولان انجمن‌ها باید از تشکیلات شناخت داشته باشند تا بتوانند آن‌ها را به خوبی معرفی نمایند.

علامتی با بیان این که شما دانش‌آموزان انجمنی تاریخ‌ساز و آینده را تشکیل خواهید داد خاطرنشان کرد: این نهاد مستقلا زیر نظر مقام معظم رهبری است و ما به هیچ دولت و مقامی وابسته نیستیم و در عملکرد خود فراتر از دولت‌ها و جناح‌ها هستیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: می‌خواهیم در مسیر انقلاب به دور از انحراف به کار خود ادامه دهیم و نیروسازی و جریان‌سازی دو ماموریت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

علامتی به رویکردهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اشاره و خاطر نشان کرد: در این نهاد تربیت دانش‌آموزان تربیت حماسی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و مبنای عاشورا و انتظار است و اکنون که در آستانه 40 سالگی قرار داریم که باید در دهه جدید تحول و باز آفرینی در ماموریت‌های خود داشته باشیم.

وی به فلسفه حضور دانش‌آموزان در انجمن اسلامی اشاره و عنوان کرد: نزدیک‌تر شدن به خدا و خودسازی، افزایش آگاهی دینی و مطالب علمی خودشناسی برای شکوفایی استعدادها و سرباز اسلام شدن است.

دبیرکل اتحادیه ویژگی های یک انجمن اسلامی موفق را بر شمرد و تصریح کرد: انجمن اسلامی باید ویژگی‌هایی چون انگیزه دقیق، محوریت اسلام، برنامه در مسیر خودسازی، اتحاد در انجام کارهای گروهی و احساس مسئولیت داشته باشد تا بتوان آن را موفق دانست.

وی ادامه داد: کار انفرادی در این تشکل معنای خاصی ندارد و کارها باید به صورت جمعی و با اتحاد افراد عضو گروه صورت بگیرد تا از هنر افراد به توان به خوبی بهره‌مند شد و دانش آموز مسئول در انجمن باید نسبت به ارزش‌های اسلام و فرمایشات آقا حساس باشد. دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برای عملیاتی کردن سخنان مقام معظم رهبری باید از یک هیئت اندیشه‌ورز استفاده نمایید و کلید کار خود را نماز اول وقت بدانید و نباید کارهای خود را به صورت اداری و الفاظی چون رئیس پیش ببرید زیرا در این تشکل همه به دنبال هدفی واحد هستیم.

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در میان شرکت کنندگان اردوی آموزشی تشکیلاتی طلایه داران استان گلستان گفت: تابستان فصل تعطیلی نیست بلکه میعادگاه سربازان امام عصر است و در تشکل ما تابستان فصل یارگیری است.

وی افزود: اگر اردوها به خوبی برگزار شود می توان امیدوار بود که انجمن ها در سال تحصیلی جدید پویا و فعال هستند و مسئولین انجمن ها باید از تشکیلات شناخت داشته باشد تا بتوانند آن ها را به خوبی معرفی نمایند.

علامتی با بیان این که شما دانش آموزان انجمنی تاریخ ساز و آینده را تشکیل خواهید داد اظهار کرد: این نهاد مستقلا زیر نظر ولی فقیه است و ما به هیچ دولت و مقامی وابسته نیستیم و در عملکرد خود فراتر از دولت ها و جناح ها هستیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: می خواهیم در مسیر انقلاب به دور از انحراف به کار خود ادامه دهیم و نیرو سازی و جریان سازی دو ماموریت اتحادیه انجمن های اسلامی است.

علامتی به رویکردهای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: دراین نهاد تربیت دانش آموزان تربیت حماسی مبتنی بر ارزشهای انقلاب و مبنای عاشورا و انتظار است و اکنون که در آستانه 40 سالگی قرار داریم که باید در دهه جدید تحول و بازآفرینی در ماموریت های خود داشته باشیم.

وی به فلسفه حضور دانش آموزان در انجمن اشاره و عنوان کرد: نزدیک تر شدن به خدا و خودسازی، افزایش آگاهی دینی و مطالب علمی خودشناسی برای شکوفایی استعداد ها و سرباز اسلام شدن است.

دبیرکل اتحادیه انجن های اسلامی دانش آموزان ویژگی های یک انجمن موفق را بر شمرد و تصریح کرد: انجمن اسلامی باید ویژگی هایی چون انگیزه دقیق، محوریت اسلام، برنامه در مسیر خودسازی، اتحاد در انجام کارهای گروهی و احساس مسئولیت داشته باشد تا بتوان آن را موفق دانست.

وی ادامه داد: کار انفرادی در این تشکل معنای خاصی ندارد و کارها باید به صورت جمعی و با اتحاد افراد عضو گروه صورت بگیرد تا از هنر افراد به توان به خوبی بهره مند شد و دانش آموز مسئول در انجمن باید نسبت به ارزش های اسلام و فرمایشات آقا حساس باشد.

علامتی در پایان سخنان خود گفت: برای عملیاتی کردن سخنان آقا باید از یک هیئت اندیشه ورز استفاده نمایید و کلید کار خود را نماز اول وقت بدانید و نباید کارهای خود را به صورت اداری و الفاظی چون رییس پیش ببرید زیرا در این تشکل همه به دنبال هدفی واحد هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.