1396-06-28 11:11
632
0
44244
سردار جاویدان:

نهضت امام حسین(ع) به ما آموخت زیر بار ظلم نرویم/ امر به معرف باید همگانی شود

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: نهضت امام حسین(ع) به ما آموخت هیچ موقع زیر بار ظلم نرویم.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در همایش "ضرورت جایگاه سبک زندگی اسلامی" در جمع مبلغین استان گلستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اظهار کرد: همه ما باید شاکر نعمت های خداوند باشیم هر جایی از کره زمین در حال زندگی هستیم نعمت های خالق را ببینبیم و قدردان نعمات باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد: ما باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم این طور نباشد که لساناً اقرار کنیم ولی عملاً این طور نباشیم، باید خدمت بدون منت برای مردم انجام بدهیم و همواره برای رفع مشکلات مردم از هر راهی دریغ نکینم.

دشمن همیشه در حال دشمنی با ما است

وی با بیان اینکه دشمن هیچ گاه دست از دشمنی خودش بر نمیدارد خاطر نشان کرد: امروزه دشمن هم با جنگ نرم مشغول دشمنی خودش است، جوانان ما در دوران دفاع مقدس جانهای مقدس خودشان را داده اند تا این میهن اسلامی حفظ گردد. به حمدالله کشور ما در مسیر های سختی عبور کرده و درمقابل هر گونه انحرافات ایستادگی کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن دنبال این است که نگرش ها و سبک زندگی ما را تغییر دهد تمام ماهواره ها و فضای مجازی در راستای این ست که سبک زندگی را تغییر بدهند تا جوانان ما را از مسیر راه اسلامی خارج کنند، تمام این پوشش هایی که در معابر مشاهده می کنم این خروجی این فضایی است که دشمن پیاده کرده است.

این مقام مسئول افزود: اگر مدل زندگی مان دست خوش دشمنان قرار گیرد طبیعتاً زندگی اسلامی ما تغییر خواهد کرد، ما هم باید از این ارزش ها را مقدس بدانیم و نگذاریم که سبک زندگی ما تحریف شود و به سبک زندگی غربی تغییر پیدا کند .

نهضت امام حسین(ع) به ما آموخت زیر بار ظلم نرویم

سردار جاویدان متذکر شد: نهضت امام حسین(ع) به ما آموخته است که همیشه جلوی سختی ها و ظلم ایستادگی کنیم و هیچ گاه زیر بار ظلم نرویم، این مکتب مکتبی است که بسیاری از مردم جهان به آن عمل کرده و می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان این مطلب که در ماه محرم و ماه رمضان جرائم به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند بیان کرد: این نشان از اعتقادات مردم به این ماهها است، امروز بحث اعتیاد و معضلات شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین مشکلاتی است که گریبانگیر خانواده ها است که با مدیریت صحیح آن از گسترش جلوگیری کنیم .

وی در پایان تاکید کرد: توصیه امر به معروف و نهی از منکر به دیگران یکی از واجباتی است که باید به مردم توسط خود مردم باید گوشزد شود، اگر شهروندی را مشاهده کردیم که وضعیت لباس و آدابش موافق با موازین شرعی نیست و جزء ناهنجار ها محسوب می شود باید تذکر داده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.