1396-08-13 11:29
1606
0
46151
فعال دانش آموزی و عضو اتحادیه انجمن اسلامی مطرح کرد؛

دشمن برای تک تک دانش آموزان ما نقشه دارد/ استکبار ستیزی باید در کتب درسی ما نهادینه شود

عضو اتحادیه دانش آموزی استان در حاشیه مراسم سیزده آبان گفت:با وجود نقشه های شوم دشمنان برای نسل نوجوان ولی هنوز خون رگهای حسین فهمیده و شهید حججی در بین آنها جاری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ سیزده آبان سالروز جمعی از دانش آموزان انقلابی به دست عوامل رژیم منحوس پهلوی این روز به نام مقدس دانش آموزان نامگذاری شد.

و دانش آموزان همانگونه رهبر معظم انقلاب فرمودند همگام با سایر اقشار جامعه آماده و هوشیار در صحنه حاضرند و امروز نیز دانش آموزان گلستانی به صحنه آمدند و آمادگی خود را به رخ همگان کشاندند.

در حاشیه مراسم امروز گفتگویی با فاطمه ابراهیمی فعال دانش آموزی و عضو اتحادیه انجمن اسلامی انجام دادیم.

وی دانش آموز پایه یازدهم است و در مدرسه شاهد گرگان تحصیل می کند و ۴سال است که عضو اتحادیه دانش آموزی استان می باشد.

در ادامه گفتگوی خبرنگار ما با این فعال دانش آموزی را می خوانید:

* خانم ابراهیمی از نظر شما آیا تفاوتی در دفاع از اصول و آرمانهای انقلاب بین دانش آموزان امروز با دوران دفاع مقدس وجود دارد؟

به نظر من جوانان امروز هم در عرصه حاضرند و نسبت به همه مسائل کشورشان حساس اند.

این جوانان همه از نسل شهید فهمیده اند اگر چه درسش را از کتابها حذف کردند تا از قلبها حذف شود اما خدا رو شکر چون حججی زیاد داریم تا الگوی ما شود و در قلبها بماند. تمامی دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی بی تأثیر است و این جوانان هم پای ارزشهایشان می مانند و ایثار می کنند.

*به نظر شما مهمترین آسیبی که قشر دانش آموز را تهدید میکند چیه؟

من فکر میکنم همه دانش آموزان قربانی استکباراند بی مسئولیت کردن دانش آموز و غفلت از آینده کشورش مهمترین خطر است که باید گوشزد شود و قشر جوان باید بداند که دشمن روی تمامی افکار آنان برنامه ریزی کرده و وظیفه ما خنثی کردن آن است.

*تحلیل شما از ین سخن رهبری در دیدار اخیر دانش آموزان که فرمودند دشمن اصلی نظام امریکا هست چیه؟

حضرت آقا فروموند که اصلی ترین دشمن شما امریکاست چون دشمنی رو در حق ما تمام کرده از کودتا ها و سند ها و قرارداد های ننگین گرفته تا تروریست خواندن ملت ما و... اینها همه نشان می دهد که دشمن ترین دشمن ما آمریکاست.

و همانطور ک رهبر عزیز فرمودند که امریکا قابل اعتماد نیست و عده ای در کشور امیدوار بودند و الان به این نتیجه رسیدند که دیوانگی است حتما باید تجربه کنند تا به دشمنی شیطان بزرگ پی ببرند ولی امریکا همیشه دشمن ما بوده و هست و خواهد بود و در موارد متعددی بدعهدی کردند که نمونه جدید آن برجام است که رهبر ما از همان اول فرموند که آنان وارد مسائل دفاعی مان می شوند اما گوش شنوایی نبود و حتما باید درس عبرتی برای دیگر کشورها می شدیم تا بفهمند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.