1396-08-16 06:38
759
0
46241

در پیش دبستانی های شرق گلستان چه می گذرد

اگر قرار بود که کودک خواندن و نوشتن را در پیش دبستانی یاد بگیرد پس چرا این دوره پیش از دبستان نام گذاری شده است.

به گزارش راه اترک، یکی از شهروندان شهرهای شرق گلستان در تماس با خبرنگار ما گفت: فرزند برادرم را در یکی از پیش دبستانی های سطح شهر ثبت نام کرده بودند، روزی که برای انجام صله رحم به منزل آنها رفتیم، متوجه شدم که مادر کودک در حال رسیدگی به دروس فرزندش است و در این بین کودک نیز که خسته شده است از انجام تکالیف شانه خالی می کند.

کنجکاوانه موضوع را سوال کردم و مادر کودک به من گفت: درس های فرزندش عقب مانده و او دارد تلاش می کند که فرزندش مشق هایش را بنویسد.

وقتی به تکالیف خواهر زاده ام نگاه کردم متوجه شدم که او جمله هایی نظیر: آن مرد آمد و... را آموزش دیده و باید بنویسید و این در حالی است که در پیش دبستانی ها فقط کودک را برای ورود به مدرسه آماده می کنند و اگر قرار بود که کودک خواندن و نوشتن را در پیش دبستانی یاد بگیرد پس چرا این دوره پیش از دبستان نام گذاری شده است.

این شهروند گلستانی در ادامه اضافه کرد: به مدیر این پیش دبستانی زنگ زدم و ماجرا را جویا شدم که وی در پاسخ به سوال من گفت: این منابع از طرف بهزیستی به ما داده شده و ما باید آن ها را آموزش دهیم!

شهروند خبرنگار راه اترک از مسئولین درخواست دارد که به این موضوع رسیدگی کنند چرا که اولا آموزش به کودکان در این سن زود است و دوما این آموزش زودهنگام می تواند در سال بعد برای کودکان زحمت های زیادی را ایجاد نماید.

سایت راه اترک پیگیری این موضوع را خواهد داشت و پاسخ مسئولین مرتبط با این موضوع را در سایت منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.