1396-08-16 06:45
637
0
46254
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان:

شهدا سرمشق خوبی برای دانش آموزان خواهند شد

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان گفت: رنگ آمیزی ارتباطی که دانش‌آموزان با قبور مطهر شهدا دارند و نام آنها، سالروز شهادت آنها و کلمه شهید را بارها تمرین می کنند و می خوانند مطمئناً شهدا سرمشقی برای زندگی آنها خواهند شد.

به گزارش گلستان ما ؛ جواد فراهی در مراسم رنگ آمیزی قبور شهدا توسط دانش آموزان بسیجی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دانش‎آموز فرصتی فراهم شد تا دانش آموزان به عنوان رزمنده فضای جنگ نرم ارتباط خود را با شهید و شهادت بیشتر کنند، دانش‎آموزان بسیجی شهرستان گرگان گردهم آمدند و قبور شهدای گلزار امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان را رنگ‎آمیزی کردند و این مهم فرصتی است که شاید از سوی خانواده ها کمتر به آن توجه شود.

وی ادامه داد:ضمن اینکه خانواده ها زمینه تحصیل دانش‌آموزان را فراهم می کنند انتظار می رود فرزندان خود را به سمت و سوی برنامه‌های بسیج دانش آموزی هدایت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: این برنامه‌ها تمرینی است که در ارتباط یک دانش آموز با شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به دست می‌آید.

فراهی افزود: این تمرین، فرصت و زمانیست که دانش آموزان ارتباط خود با این شهدا برقرار کنند و شاید روزی آنها با سلاح خود توانستند در مقابل دشمن قرار بگیرند بخشی از دشمن امروز دانش آموزان، هوای نفسانی است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سه موضوع مهم " بازی های رایانه ای، مواد مخدر و فساد دانش آموزان را به جوانان و نوجوانان توصیه و آسیبی که در این راستا وجود دارد را متوجه دانش‌آموزان جوان و نوجوان کردند و این را تهدیدی دانستند که باید جوانان ما مراقبت کنند لذا این تله ای است که دشمن بر سر راه آنها قرار داده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان گفت: رنگ آمیزی ارتباطی که دانش‌آموزان با قبور مطهر شهدا دارند و نام آنها، سالروز شهادت آنها و کلمه شهید را بارها تمرین می کنند و می خوانند مطمئناً شهدا سرمشقی برای زندگی آنها خواهند شد لذا  امروز قلم در دست آنهاست که بنویسند امیدوارم ثواب شهادت را ببرند و در زندگی رهرو راه شهدا باشند.

منبع : سایت کوله بار

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.