1396-08-18 19:58
748
0
46366
باحضور مسئول دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی و تربیتی فارسی

سومین جلسه جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان آموزش فارسی ابتدایی در سالن کنفرانس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛در ابتدای این جلسه غریبیان رئیس اداره آموزش و پژوهش مدیریت استانی علمی به بیان اهمیت برگزاری جشنواره پرداخت و اظهارکرد: قبل از برگزاری جلسه حاضر، دو جلسه در تهران و بابلسر و یک جلسه بصورت ویدئو کنفرانس نیز در خصوص جشنواره مذکور برگزار گردید.

در ادامه محمد باقرمسعودی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ضمن ابراز خرسندی از حضور همکاران و سایر اعضای جلسه خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت دروس فارسی ، ریاضی و علوم در دوره ابتدایی همه دانشجویان این رشته علاوه بر واحد های درسی ، یک کارگاه فشرده روش تدریس ۳ درس مذکور را می گذرانند.

وی اداه داد: پوستر این جشنواره از طریق اداره کل به تمامی مدارس ابتدایی استان و ادارات کل کشور و دانشگاه فرهنگیان استان ها ارسال خواهد شد.

سپس ثنائی سرپرست پردیس آیت الله خامنه ای گرگان و مجری جشنواره گفت: هدف از اجرای جشنواره و همایش ها در سطح کشور دست یافتن به کیفیت برتر در دروس pck می باشد.

وی pck را تخصص یک فرد همراه با دانش علوم تربیتی بیان کرده افزود: جشنواره تجربیات برتر درتاریخ 8 اسفندماه 96 برگزار خواهد شد که آخرین مهلت دریافت مقالات تا 10 بهمن ماه 1396 می باشد.

 سرپرست معاونت پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز از تاکید دانشگاه فرهنگیان بر روی آموزش در مقطع ابتدایی تقدیر و تشکر کرد و گفت: فارغ التحصیلان تربیت معلم در گذشته از بهترین و کارآمد ترین نیروهای آموزش و پرورش بوده اند و امیدوارم با شروع دوباره فعالیت دانشگاه فرهنگیان همچون گذشته شاهد حضور نیروهای انسانی پیشرو و کارآمد در آموزش و پرورش باشیم.

عرب احمدی تصریح کرد: دعوت از مولفان کشوری کتاب فارسی ابتدایی در جشنواره می تواند باعث تقویت جشنواره شود.

photo 2017 11 09 12 12 25

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.