1396-08-20 15:02
948
0
46417
رئیس موکب علی بن موسی الرضا گلستان خبر داد؛

اسکان ۴۶ هزار زائر اربعین در موکب علی بن موسی الرضا گلستان

رئیس موکب علی بن موسی الرضا استان گلستان از اسکان ۴۶ هزار زائر اربعین حسینی در این موکب خبر داد و گفت: در این مدت خادمین موکب توانستند برای ۲۰۹ هزار و ۹۰۰ نفر غذا طبخ کنند.

به گزارش گلستان ما، رضا جعفری درگفتگو باخبرنگار اعزامی مهر به کربلا، اظهار کرد: با حمایت مسئولین و تلاش های  صادقانه خادمین ما توانستیم خدماتی را به زوار امام حسین(ع) در اربعین حسینی ارائه دهیم، در برپایی موکب علی ابن موسی الرضا نذورات مردمی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه موکب علی ابن موسی ارضا از یکم آبان فعالیت خود را آغاز کرده، افزود: این موکب به مدت ۲۰ روز در کربلا به زائرین اربعین حسین خدمات رسانی می کند.

رئیس موکب علی بن موسی الرضا استان گلستان از اسکان و اقامت ۴۶ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در این موکب خبر داد و گفت: خادمین این موکب توانستند در این مدت برای ۲۰۹ هزار و ۹۰۰ نفر وعده صبحانه، نهار و شام، غذا طبخ کنند.

وی از ارائه خدمات رفاهی همچون خیاطی، آرایشگاه، کفاشی موبایل و امانات به سه هزار و ۶۹۰ نفر از زائرین اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: با استقرار پزشکان در درمانگاه موکب علی بن موسی الرضا تعداد هفت هزار و ۲۰۰ نفر پذیرش شدند.

جعفری اظهار کرد: در این مدت توانستیم به هفت هزار و ۹۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات اینترنتی ارائه دهیم.

وی از طبخ پنج وعده حلیم توسط خیرین یاد کرد و افزود: در این مدت ۷۲ هزار قرص نان در موکب علی بن موسی الرضا طبخ و در بین زائرین و مردم حی العباس توزیع شد.

رئیس موکب علی بن موسی الرضا استان گلستان گفت: این موکب توانسه در طول این مدت از تمامی استان های کشور زائر پذیرش کند و حتی میزبان زائرین چند کشور خارجی هم باشد چراکه همه زائرین برای ما مثل هم هستند و هیچ فرقی با یکدیگر ندارند.

وی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، توزیع ادعیه، زیارت اربعین، دسته روی، برگزاری یادواره سرداران، چهار هزارشهید استان گلستان مشاوره به زائرین و پاسخ گویی از جمله برنامه های فرهنگی است که توسط این موکب انجام شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.