1396-09-01 16:58
1097
0
46860
در مراسم اختتامیه هفته کتاب و کتاب‌خوانی؛

کتاب‌خوانان برترکانون پرورش فکری گلستان تجلیل شدند + تصاویر

مراسم اختتامیه هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار و اعضا و مربیان برتر کتاب‌خوان و طرح‌های برگزیده کتاب‌خوانی در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان تجلیل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ عبدالرحیم‌سیفی، مدیرکل کانون پرورش فکری  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه زلزله اخیر در استان کرمانشاه از همه بچه‌ها خواست تا با اهدای کتاب و اسباب‌بازی و سرگرمی‌ها سازنده اندکی از آلام کودکان مناطق زلزله زده بکاهند.

731256

سیاست کانون پرورش فکری پرورش نوجوانان گلستان پرورش نوجوانان اهل قلم و هنر است

وی در ادامه به اوضاع کتاب و کتاب‌خوانی در روزگار کنونی اشاره  کرد و بیان داشت: متاسفانه امروزه به دلیل اینکه خیلی از بزرگ‌ترها و حتی بچه‌ها غرق در دریای اینترنت و مشغول بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه شده اند کمتر از کتاب این یار مهربان خبر و احوال گرفته و پای صحبت‌های آن می‌نشینند. این در حالی است که کتاب تمام داشته‌های خود را بدون هیچ منت و چشم‌داشتی در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

و با توصیه بهدوستی و انس با کتاب و لذت لمس کتاب، افزود: یکی از کارهای اصلی کانون پرورش فکری برقراری ارتباط و دوستی بچه‌ها با کتاب است و کودکان و نوجوانانی که به عضویت مراکز فرهنگی‌هنری در می‌آیند به واسطه هدایت‌های دلسوزانه مربیان علاوه بر مطالعه کتاب، دیدن فیلم و تماشای نمایش و تئاتر، خود اهل قلم بیان و تولیدکننده فیلم و نمایش تربیت می‌شوند.

731258

اهدای کتاب، مسابقه، اجرای سرود دانش‌آموزان مدرسه شاهد، پخش انیمیشن گرافالو با صداپیشگی اعضا، اجرای موسیقی با موضوع هم‌وطنان آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور و کتاب و کتاب‌خوانی، پخش کلیپ معرفی کتاب‌های برگزیده و جلیل از اعضا و مربیان در ۴ بخش پوستر کتاب، کتاب فیلم، طرح‌های برگزیده کتاب‌خوانی و کتاب‌خوانان برتر از ویژه برنامه‌های این روز بود.

731255

731260

731262

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.