1396-11-15 11:20
889
0
49997
در چهارمین روز از ایام دهه فجر؛

کمیته نیروهای مسلح گلستان به دیدار خانواده شهدا رفتند / عبدی: خانواده شهداء بزرگترین و حقیقی ترین ذخایر نظام جمهوری اسلامی ایران ھستند

در چهارمین روز از ایام دهه فجر که به عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی» نامگذاری شده است جمعی از فرماندهان ارشد کمیته نیروهای مسلح از جمله ارتش استان گلستان به دیدار تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان رفتند.

به گزارش گلستان ما ؛ در این برنامه که یک شنبه برگزار شد، امیر سرتیپ 2 مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30، امیر سرتیپ 2 سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ 230 شهید متاجی و حجت الاسلام محمدحسن عبدی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران حضور داشتند. همچنین سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان، سردار رضائی نژاد فرمانده مرزبانی استان و سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در این برنامه مقامات ارشد ارتش استان را همراهی کردند.

کمیته نیروهای مسلح ابتدا با حضور در منزل خانواده غلامرضا خاندوزی شهید وظیفه ارتش، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند. حضور در منزل استواریکم شهید محمد شهبازی برنامه دیگر کمیته نیروهای مسلح استان بود.

این کمیته در ادامه دیدارهای خود در منازل شهید موسی ایری از شهدای کادر مرزبانی شهرستان و شهید بسیجی حبیب حمزه ای از شهدای سرافراز سپاه ناحیه گرگان حضور یافتند و از رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده های ایشان تقدیر کردند.

حجت الاسلام عبدی امروز در دیدار با خانواده شهید وظیفه ارتش محمدرضا خاندوزی اظهار کرد: شھدا بھترین سرمایه عمر خود را برای دفاع از دین اسلام و ارزشھای انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی افزود: دربرھه ای ازانقلاب اسلامی بنا بر ضرورت و درلبیک به ندای پیرو مراد انقلاب ، شھدای عزیز در صیانت از ارمانھای انقلاب راھی جبھه ھای حق علیه باطل شدند تا ضمن صیانت از آرمانھای انقلاب عزتمندی امروز را برای ما به ارمغان آورند .

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران همچنین گفت: خانواده شھدا بزرگترین و حقیقی ترین ذخایر نظام جمھوری اسلامی ایران ھستند که با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه و آرمانھای انقلاب اسلامی، خود را به کاروان یاران امام حسین علیه السلام رساندند.

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۰۴ ۱۴ ۱۳ ۲۷

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.