1396-11-18 17:33
454
0
50161
دانشجوی گلستانی:

دهه فجر فرصت بیان توانمندی های نظام اسلامی در مراکز علمی و جامعه است

دانشجوی گلستانی دهه فجر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای نمایان کردن توانمندی های نظام اسلامی در دانشگاه ها و مراکز علمی دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، امیر رضا حاجی حسینی در گفتگوی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای به نمایش گذاشتن قدرت وتوانای های نظام اسلامی در دانشگاه ها وجامعه است که باید از این فرصت کمال استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه عمل به فرمایشات امام راحل (ره)در دوران انقلاب رمز پیروزی نظام اسلامی بود تصریح کرد: هم اکنون نیز باید گوش به فرمان ومنویات مقام معظم رهبری باشیم تا به پیروزی نهای برسیم.

دانشجوی گلستانی در ادامه خاطر نشان کرد: براندازی رژیم منحوس پهلوی دغدغه اصلی همه مردم کشور در دوران انقلاب بود و همدلی و همراهی همه اقشار جامعه باعث شد که این انقلاب با راهنماي های ارزنده ی امام راحل(ره) شکل بگیرد و در نهایت به پیروزی برسد.

حاجی حسینی در ادامه با اشاره به پویایی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این انقلاب به واسطه خون شهیدان در تمام این سال ها و سال های پیش رو قطعا ماندگار و پابرجا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان یکی از قشر های موثر جامعه در این پیروزی بودند، گفت جوانان دانشجو و مؤمن انقلابی از قبل از انقلاب با گوش دادن به فرمایشات امام خمینی (ره)نقش بسزای در پیروزی های انقلاب داشتند.

حاجی حسینی اظهار داشت: دانشگاه ها در دوران انقلاب یکی از سنگر های اصلی مبارزه برای جوانان مبارز دانشجو محسوب می شد، و امروز نیز مکانی است که دانشجویان انقلابی و با بصیرت در این سنگر که سنگر دانش افزای محسوب میشود حضور پررنگ داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دل نگرانی دشمنان انقلاب از تفکر انقلابی مردم ایران است گفت : دشمنان انقلاب نگران تفکرات انقلابی در بین ملت ایران هستند چون ایمان دارند جوانان انقلابی دهه 70هم مثل جوانان دهه 50با روحیه انقلابی از ملت و خاکشان دفاع میکنند، و این روحیه در مبارزه با داعش به چشم امد و آن را امثال حججی ها اثبات کردند.

دانشجوی گلستانی گفت: انقلاب اسلامی با تمام مخالفان جهانی خود به استانه چهل سالگی خود نزدیک میشود که این خود نشانگر اقتدار مردم شریف ایران و ولایت پذیری انهاست.
وی افزود: ماپس از انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشتیم که میتوان به رتبه های بالای علمی، نظامی، دینی اشاره کرد.
وی در ادامه در زمینه میزان دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی نیز پرداخت و اظهار داشت: مطمئنا رسیدن به تمام اهداف، نیازمند زمان است و ما نزدیک به ان اهداف هستیم اما رسیدن به این اهداف نیاز به مدیران اجرايی دارد که از بدنه مردم باشند تا اهداف انقلابی به خوبی محقق شود.

این فعال دانشجوی تصریح کرد: امروز بحران های اقتصادی تحمیل شده توسط بیگانگان را در اقتصاد جامعه لمس می کنیم ومتاسفانه فرصت طلبی های مادی و سود جوي های نا مشروع برخی مسئولین نیز، تنگناهای موجود را تشدید می کند؛ اما با این وجود هنوز مردم به راهی که در پیش گرفته اند می بالند و با اتکا به ایزد متعال و اتکا به نسل های جدید، افق پیش رو را افق سعادت بشر وتوسعه همه جانبه اجتماعی وفرهنگی کشور یافته اند وان را با تمام توان دنبال می کنند.
وی با اشاره به رهنمود های حضرت امام به مسئولان گفت: یکی از مهمترین این توصیه ها، توصیه به ساده زیستی بود؛وقتی امام می گوید کاخ نشینی فاجعه آفرین است، باید به نتایج گوش فرا ندادن به این فرامین نیز توجه کرد.

امیررضا حاجی حسینی خاطر نشان کرد: وقتی دنیا طلبی شروع می شود بین اصلاح طلب و اصول گرا توافقی پنهانی پیش می اید که برای مسئولان مانند سم است، البته همه مسئولان اینگونه نیستند ومسئولان زحمت کش هم تعدادشان کم نیست.

وی در ادامه تصریح کرد :کسی با سازندگی وساختن دنیای مردم مخالف نیست، موضوع دگر خواهی به جای خودخواهی ها در جامعه است،مشکل فیش های نجومی و قاچاق کالا است که امروز نیازمند نظارت های چند لایه هستیم که اگر از قبل پیشگیری می کردیم الان با صرف هزینه های زیاد برای مبارزه با این پدید، نیاز نبود.

وی گفت مشکل اصلی مشکل ژن خوب و ای کیوی بالاست، مشکل سلبریتی هایی هستند که واقعیت شان مانند غربی ها است و می خواهند مردم را به دنبال خود بکشانند اما همه این مسیر ها مسیر انحرافی است و با خط انقلابی که امام (ره)تبیین نمودند مخالف و متضاد است و مسیر اصلی مسیر انقلابی گری است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.