1396-11-19 06:48
625
0
50195
در سالن بزرگ ورزشی شهدای شهر قرق؛

جشنواره بزرگ شکوه انقلاب در قرق برگزار می‎شود

فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر شهر قرق از برگزاری جشنواره بزرگ شکوه انقلاب ۲۱ بهمن ماه جاری در سالن بزرگ ورزشی شهدای شهر قرق خبر داد.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم مهقانی فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر شهر قرق اظهار کرد: شهر قرق؛ اسوه  در وحدت اقوام و مذاهب در استان گلستان است به همین منظور عصر ۲۱ بهمن جشنواره بزرگ شکوه انقلاب در سالن بزرگ ورزشی شهدای شهر قرق اجرا می‎شود.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره بزرگ مردمی تصریح کرد: شهر قرق رنگین کمانی از اقوام مختلف است جشنواره بزرگ شکوه انقلاب در این شهر با هدف وحدت بیش از پیش اقوام و مذاهب و تحکیم شاخصه‎های سبک زندگی اسلامی و ایرانی  برگزار می‎شود.

فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر شهر قرق افزود: این جشنواره با دعوت عمومی از همه مردم و بسیار بانشاط و متنوع در ساعت 18 عصر روز شنبه ۲۱ بهمن در سالن بزرگ ورزشی شهر قرق اجرا می‎شود.

مهقانی با قدردانی از زحمات ستاد اجرایی این جشنواره بومی و محلی بیان کرد: از زیباترین قسمت‎های برنامه‎ریزی و اجرا در این جشنواره؛ تمرین فرهنگ کار جمعی توسط همه ارکان اثربخش شهر قرق است.

وی گفت: در برگزاری این جشنواره مردمی که با برگزاری چهار جلسه هماهنگی با حضور روحانیت انقلابی، شهردار و اعضای شورای شهر، پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع)، پاسگاه انتظامی، پلیس راه، پایگاه بسیج مالک اشتر و چهار گروه مقاومت بسیج مساجد این پایگاه، کمیته بانوان و نخبگان فرهنگی و همچنین عزیزان اهل سنت شهرقرق انجام گرفت.

فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر شهر قرق با بیان اینکه یک ستاد اجرایی با هشت کمیته فعال شده است، افزود: کمیته های فرهنگی ، مهندسی، مراسم، بانوان، رسانه، پشتیبانی، امنیتی و ایمنی شکل پیدا کرد که مدیر و اعضای هر کمیته پس از اخذ شرح وظایف به امور اجرایی کمیته خود پرداختند.

مهقانی در خصوص برنامه ریزی مناسب فرهنگی این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف تحکیم وحدت در شهر قرق؛ نمایان کردن فرهنگ بومی و سنتی در این شهر همراه با برنامه‎‎های متنوع  ویژه خانواده‎ها برگزار می‎شود.

وی یکی از قسمت‎های زیبای این جشنواره را اهتزاز پرچم حمهوری اسلامی توسط نمایندگان محلی، سیستانی «شیعیان»، اهل‎سنت و ارامنه در ساعت ۲۱ همان شب همراه با فریاد الله اکبر و نورافشانی توسط پایگاه‎های بسیج عنوان کرد.

فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر شهر قرق با دعوت از همه مردم عزیز این شهر و روستاهای توابع به منظور حضور در این برنامه زیبا و متنوع در این شب گفت: مردم انقلابی شهرقرق بااقتدا به رهبرمعظم انقلاب و نیز ۳۶ شهید گرانقدر این شهر و دو شهید عزیزغواص دست بسته که مهمان مردم این شهر است؛ در ساعت  ۳۰/ ۹ صبح فردای بعد از مراسم در راهپیمایی پرشکوه یوم الله ۲۲ بهمن از مسیر مسجدجامع تا معراج الشهدای غواص این شهر عزم پولادین خود را جهت تداوم راه ستارگان آسمانی گل ریز شهدای شهرقرق و در مسیر ولایت و مرجعیت  به همه جهانیان نشان خواهند داد.

golestanema1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.