1396-11-20 13:32
995
0
50283
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد؛

چهارمین مجمع همفکری آینده سازان فاطمی بسیج دانش آموزی گلستان + تصاویر

چهارمین دوره مجمع همفکری فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی گلستان امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا، مسئول بسیج دانش آموزی، فرماندهان حوزه و اعضای مجمع در سپاه نینوا استان در گرگان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "سید موسی حسینی" معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در این همایش دانش آموزی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به نوزدهمین اجلاسیه نماز، اظهار کرد: مسجد بعنوان سنگرمهم تربیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محسوب می شود و حضور در ا آحاد جامعه بخصوص نسل نوجوان پر رنگ تر شود .

وی با بیان اینکه دشمن درصدد انحراف جوانان است، افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان امروز درگیر فضای مجازی شده اند چرا که بدون بهره گیری از فرهنگ استفاده و سواد رسانه ای به آن وارد می شوند .

m.fatemi 38

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا بر نقش آموزش های مدارس در ارتقای سواد رسانه ای خانواده و دانش آموزان تاکید کرد و گفت: بسیج دانش آموزی در این راه پیشگام باشد .

حسینی تصریح کرد: مطالبه گری در نسل نوجوان باید احیا شود چرا که جوانان در هر فعالیتی  ورود پیدا کردند پویایی در آن به حد اعلی رسیده است .

وی بر خرد جمعی دانش آموزان در مجامع علوی و فاطمه اشاره کرد و افزود: ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی و کادرسازی دانش آموز انقلابی و سپس تربیت مدیر طراز انقلابی  و افق روشن برای کشورخروجی این مجامع خواهد بود.

m.fatemi 1

این مقام مسئول در خاتمه بابیان خاطره مراسم وداع و خاکسپاری شهید مدافع حرم  گنبدی "مهدی شکوری " گفت: تربیت درست خانواده  شهید مدافع حرم بوجود می آورد که نخستین وصیت های خود را حفظ حجاب و حریم خانواده عنوان می کنند لذا باید قدر امنیت کشور که دستاورد رویش های انقلاب اسلامی است بدانیم.

"عبدالرضا برزگر"  در حاشیه این همایش دانش آموزی درگفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:  چهارمین مجمع شورای فاطمی با حضور 150 دانش آموز دختر عضو شورای همفکری دانش آموزان واحدهای مقاومت مدارس برگزارشد.

وی افزود:  این مجمع  در دوبخش "جلسات همفکری و بررسی" و "تصویب مصوبات"  ذیل پنج کارگروه "مسجد"، " تربیتی" ، "فضای مجازی، "فرهنگی بصیرتی"، "عفاف و حجاب" به بررسی مشکلات و آسیب ها در مدارس پرداخت.

m.fatemi 1
مسئول بسیج دانش آموزی گلستان تصریح کرد: ازهر کارگروه یک نفر به عنوان نماینده انتخاب و مصوبات آن را در صحن علنی با حضوررئیس ، نائب رئیس، ناظرین وسایر اعضا به شور گذاشته و تصویب کردند.

وی افزود:  تمرین کار گروهی ، آسیب شناسی مسائل، قدرت بحث و گفتگو و شنیدن صدای  منقد  از جمله رفتارهایی است که دانش آموزان در یک جمع دوستانه و صمیمی می آموزند.

m.fatemi 1

برزگر بیان کرد:  از دل مجامع همفکری بسیج  دانش آموزی دو دانش آموز نخبه استان، "فاطمه فغانی" بعنوان نایب رئیس کنگره همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی و "علیرضا مازندرانی" بعنوان نائب رئیس مجمع علوی کشور انتخاب شده اند .

وی در ادامه  دهه فجر امسال را باشکوه توصیف کرد و افزود: ورود به چهل سالگی انقلاب یعنی رسیدن به بلوغ و چهار دهه  مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان قسم خورده ای که همواره سعی در تخریب و کارشکنی در ایران اسلامی داشتند .

m.fatemi 1

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان درخاتمه گفت: در این دهه  به برگزاری برنامه های تبیینی ازجمله برگزاری گفتمان های انقلاب، برپایی نمایشگاه ، دیدار با خانواده شهدا و اعزام راهیان نور و ..اقدام کرده ایم .

بیانیه پایانی این مجمع  توسط  رئیس مجمع فاطمی استان قرائت شد.

در این مراسم قرار بود "سیدعلی حسینی" معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان  به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان حاضر شوند ؛ دلیل عدم حضور حتی یک نماینده از طرف آموزش و پرورش استان از سوی "برزگر " مسئول سازمان بسیج دانش آموزی حضور مهمان وزارتی و افتتاح پروژه ای در گنبد کاووس اعلام شد .

حضور نداشتن مسئولان آموزش و پرورش در این مراسم دلخوری و واکنش دانش آموزان  را به همراه داشت .

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi17

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi22

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

m.fatemi 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.