1396-11-21 14:57
631
0
50347
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد؛

دعوت به حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن/ لزوم ایستادگی پای ارزش های انقلاب

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: به حول قوه الهی، فرهنگیان و دانش آموزان گلستانی در کنار دیگر آحاد مردم غیور گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، از همیشه گرم تر و پرشورتر حضورخواهد یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "محمدرضا وطنی" ضمن دعوت از مردم مسلمان و ظلم ستیز ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی پرشور 22 بهمن، اظهار داشت: مردم ایران همچون سال های گذشته با حضور حماسی، حمایت قاطع خود را از فرهنگ ملی و دینی و اهداف بلند انقلابی، اعلام خواهند نمود.

وطنی ضمن تاکید بر لزوم ایستادگی به پای ارزش های انقلاب و انتقال آن به نسل حاضر گفت: استقلال کنونی ایران به آسانی به دست نیامده است و مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردان وزنان ایران اسلامی است.حفظ کرامت این ایثارگری ها بر همه آحاد جامعه واجب است.

 وی تاکید کر: از این رو فرهنگیان و دانش آموزان گلستانی نیز در کنار دیگر آحاد مردم مسلمان و همیشه در صحنه ی گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از همیشه گرم تر و پرشورتر حضورخواهند یافت و وحدت، انسجام و بصیرت ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن را متبلور ساخته و پاسخ محکمی به یاوه گویی های استکبار جهانی خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.