1397-01-04 17:11
584
0
51917
جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان:

راهیان‎نور اساتید دانشگاه‎ها؛ عرصه حضور فرماندهان جنگ‎نرم در خط‎مقدم جبهه فرهنگی است

راهیان‌نور اخیر اساتید بسیجی در فروردین ۹۷ ،در منطقه بوشهر خارک ؛ نمایش عزت اقتدار ایرانی از نوع رئیسعلی دلواری ها می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان گلستان؛ ابراهیم مهقانی جانشین این سازمان از برگزاری اردوی راهیان نور اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان در نوروز 1397 به استان بوشهر خبر داد؛

ابراهیم مهقانی افزود: این اردوی پرفیض و معنوی ؛ بصورت متمرکز و از تاریخ 97/1/03 الی 97/1/06 برگزار می گردد ؛ که قریب به ۳۰ استاد دانشگاه از همه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دولتی و غیردولتی به همراه خانواده حضور خواهند داشت.

وی افزود: بازدید از «جزیره خارک»، «نیروگاه اتمی بوشهر» و بازدید از موزه مقاومت «رئیسعلی دلواری» به عنوان یک شخصیت ضد استعماری از برنامه های اصلی این اردو است.

مهقانی تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور در بوشهر، ایجاد پیوند حوزه مقاومت و اقتدار است. جزیره خارک (که بیشتر صادرات و بارگیری نفت خام ایران در این منطقه انجام می شود ) و شخصیت رئیسعلی دلواری به عنوان نمادی از عرصه مقاومت دیروز و نیروگاه اتمی بوشهر تصویری از مقاومت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی است.

جانشین سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان اضافه نمود: در برگزاری اردوی راهیان نور بسیج اساتید در فروردین ۹۷ ؛ اردوی مذکور بنام سردارشهید نادر مهدوی (از فرماندهان شهید سپاه که رو در رو با شیطان بزرگ در دریای خلیج فارس پس از مقاومتی جانانه در مقابل آمریکاییهای خبیث به شهادت رسید و از شهدای نام آشنای استان بوشهر و شهید شاخص منطقه خارک ) نامگذاری شده و برگزار می گردد.

مهقانی از تلاش انقلابی ریاست دانشگاه هایی که در خصوص حمایت مادی و معنوی در خصوص برگزاری اردوی فوق پا به میدان جهاد فرهنگی راهیان نور گذاشته اند تشکر و قدردانی نمود.

مهقانی (مسئول دبیرخانه قرارگاه جهاد فرهنگی سپاه استان) در پایان اظهار امیدواری نمود که ان شاالله در اردیبهشت ماه ۹۷ سازمان بسیج اساتید استان گلستان بتواند همایش تجلیل از خادمان راهیان نور بسیج اساتید استان گلستان بازخوانی خاطرات افرادی که توفیق حضور را داشته اند و نیز تکریم و تجلیل از مجموعه مدیران و افرادی که در این کار عظمی مشارکت داشته اند را با حضور مسئولان ارشد استانی و فرماندهی سپاه نینوا و بسیج اساتید کشور را بصورت رسانه ای برگزار نماید .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.