1397-01-08 05:19
800
0
52015
توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان انجام می شود؛

اهدای عروسک"آفتو" به مسافران نوروزی در گلستان + تصاویر

عروسک بومی و محلی "افتو" در ایستگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با همکاری هلال احمر در ورودی شهر گرگان برپا شده، به مسافران نوروزی اهدا می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ درآیین ویژه که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، مسافران نوروزی ضمن آشنایی با فعالیت‌های کانون، بسته‌ی فرهنگی عروسک بومی‌محلی گرگان با نام «افتو» را دریافت کرده و ضمن تکمیل مراحل ساخت این عروسک با فلسفه به وجود آمدن آن آشنا شدند.

همچنین "جبرئیل‌غریب "مربی کتاب‌خانه سیارروستایی کانون گمیشان  در این برنامه با توزیع برگه‌های از پیش تعیین شده اقدام به برگزاری مسابقه‌ی هنری و ادبی برای مسافران نوروزی کرد.

751160

در این ویژه برنامه که از پنجم تا نهم فروردین ماه انجام می شود؛ کودکان با ثبت خاطرات شیرین ایام نوروز، دید و بازدید و طبیعت‌گردی‌های صورت می گیرد در قالب نقاشی و دلنوشته در این مسابقه شرکت می کنند.

گفتنی است؛ مربیان کتاب‌خانه‌های سیارتا نهم فروردین ماه در پایگاه فرهنگی مشترک هلال احمر و کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانانی که به عنوان مسافر نوروزی وارد استان گلستان می‌شوند خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

751159

751161

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.