1397-01-22 15:59
533
0
52479
کارشناس مسائل مذهبی:

مردم ما تشنه معارف اهل بیت هستند / دامنه فعالیت فرهنگی را باید گسترش داد

کارشناس مسائل مذهبی گفت: نباید بگذاریم دشمنان اسلام با خالی کردن مسجد ضربه به اسلام بزنند، مردم ما تشنه معارف اهل بیت(ع) هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین احمد ناظر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری سه شنبه های مهدوی در سطح شهر گرگان اظهار کرد: حرکت سه شنبه های مهدوی حرکتی است که جوانان ما تشنگی خودشان برای ظهور قائم آل محمد(عج) نشان می دهند و در بسیاری از نقاط کشور سه شنبه ها ی مهدوی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به هدف این برنامه تصریح کرد: هدف این است که مردم از زندگی عادی خودشان فاصله گرفته و یادی کنند از حضرت مهدی(عج) که صاحب همه ماست. در اینجا هم با برنامه های متنوعی که در اختیار داریم با پاسخگویی به شبهات مذهبی، روشنگری ، حتی با واکس زدن کفش مردم به و هزینه آن صلوات برای سلامتی حضرت مهدی(عج) و امثالهم می تواند یادی کنند برای آن حضرت.

وی ادامه داد: نقاشی کودکان و خردسالان برای حضرت مهدی، گرداندن تسبیح و ذکر حضرت مهدی(عج) گفتن مردم ما هم نوعاً شیعه و اثنی عشری و پیرو حضرت مهدی هستند و آنحضرت را به خوبی میشناسند و از او مدد می خواهند.

ناظر افزود: هدف این برنامه یادآوری و آشنا شدن مردم با حضرت مهدی(عج) است، انشاء الله این حرکات مقدمه ای است برای ظهور حضرت مهدی(عج) و یک تلنگر برای اینکه از این دنیای دون فاصله گرفته و به سمت ظهور و عدالت حرکت کنیم.

کارشناس مسائل مذهبی خاطر نشان کرد: مردم ما گروه های مختلفی دارند، جوانان اثنی عشری ما را همین شبکه های اجتماعی به سوی غیر دینی بودن سوق می دهند، اگر در این بین کسانی هم وجود داشته باشند که تمایلی به اجرای برنامه ها نداشته باشد مطلب عجیبی نیست.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن میلیارد میلیارد هزینه می کند که جوانان ما را منحرف کنند تاکید کرد: دشمنان اسلام و دین هزینه های گزافی می کنند تا اسمی از اسلام و دین در هیچ جای جهان دیده نشود، ما هزینه ای که در این سه شنبه های مهدوی می کنیم بسیار ناچیز تر از چیزی است که دشمنان ما در حال آنجام آن هستند.

وی ادامه داد: این حرکت فرهنگی توسط برخی دانشجویان و طلاب راه اندازی شده است که بیشتر این هزینه ها توسط شخص خصوصی پرداخت می شود، اگر این به این طور مردمی و خودجوش باشد در شهرستانها می توانیم انجام دهیم و تاثیر گذاری خوبی داشته باشیم، انقلاب کشور ما هم به دست نیرو های مردمی انجام شد.

حجة الاسلام ناظر در پایان با ابراز تاسف از فعالیت گسترده دشمنان اسلام بیان کرد: دشمن جوانان ما را از مسجد به خیابانها کشانده است، پس علاوه بر فعالیت در مسجد باید این فعالیت فرهنگی را به سطح خیابانها بکشانیم تا دامنه این فعالیت های فرهنگی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.