1397-01-22 20:14
546
0
52494
حجت الاسلام و المسلمین داوری ؛

رزمندگان با تفکر بسیجی و ایستادگی خود پیام انقلاب را به دنیا فهماندند / تاکید امام به خواندن وصیت شهدا برای درک پیام آنان بود

مسئول تبلیغات لشکر25 کربلا در یاواره شهدای کوی افسران گفت : حقیقت بجا مانده از شهیداین است که در بازارهای دروغین دنیا راه را گم‌ نکنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام داوری مسئول تبلیغات لشکر ۲۵ کربلا  در یادواره شهدای کوی افسران گفت: اگر ابهت داریم بخاطر استقامت جوانمردانی است که در مقابل یک دنیا ایستادند.

وی در ادامه افزود:  همه آنچه را که در جنگ از دشمن ساقط کردیم در کشور عراق حتی منتاژ هم نشده بودند بلکه صدام از سلاح های سبک و نیمه سنگین هلی کوپترها و ... برای اجرای یک ماموریت که از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود بعنوان یک عامل استفاده کرد.

داوری خاطر نشان کرد: در جزیره مجنون برای هر رزمنده ۱۷۱۰ گلوله سنگین زدند، از بمب ۲۰۰‌کیلویی تا بمب ۵۰۰ کیلویی توسط رژیم بعث عراق مورد استفاده قرار گرفت اما دلیر مردان ما در روز های جنگ بیش از ۴۰۰ هوا پیمای عراق را سرنگون کردند و در عملیات غرور آفرین  والفجر ۸  ؛ ۱۲۰‌هواپیمای عراق ساقط شد .

مسئول تبلیغات لشکر ۲۵ کربلا گفت : ما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که تمام ظرفیت شوروی ،امریکا ،چین ،ژاپن ،انگلستان و سرمایه کشورهای عربی برای براندازی و نابودی نظام اسلامی بکار گرفته شد.

وی در ادامه ضمن یادآوری رشادت های دلاور مردان ایران اسلامی در عرصه جهاد اظهار داشت : ما از وحشی ترین رود دنیا عبور کردیم که دنیا هنوز هم در تحیر این موضوع مانده و فرزندان خمینی کبیر (ره)  تحت هیچ شرایطی اجازه جولان دادن به دشمنان این آب و خاک را ندادند که نهایتا خروجی ۸ سال دفاع مقدس صدور انقلاب به جهان بود.

حجت الاسلام داوری در پایان تصریح کرد: ما در همگامی با تفکر شهید باید بدانیم در کجا قرار داریم و در ادامه چه باید بکنیم چراکه ما در ۸ سال دفاع مقدس قدرت ولایت فقیه و حرف ولی فقیه را به دنیا فهماندیم و این همان تفکر بسیجی است و رزمندگان رشید ما با همان تفکر بسیجی رشادت و ایستادگی خود را به دنیا فهماندند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.