1397-01-24 06:01
824
0
52532
دلگویه های نماینده گرگان و آق قلا در مجلس:

دوباره گلستان و اینبار شهید گلگون کفن «حجت الله نوچمنی»/ الهی من بمیرم برای فرزندان شهید

نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پی ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حجت الله نوچمنی» به گرگان، گفت: حجت جان به وطن خوش آمدی شنیدم دختر تو ۴۵ روزه هست، الهی من بمیرم برای فرزندان شهید.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ پیکر مطهر هجدهمین شهید مدافع حرم گلستان، شهید حجت الله نوچمنی، روز گذشته با حضور پرشور مردم دارالمومنین گرگان، از معراج شهدا شهرستان (بهداری سپاه) به سمت چهار راه شهدا تشییع شد.

نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده بود، گفت: گرامی می داریم نام و یاد مدافعان حرم را که اگر نبودند اکنون جنگ در داخل کشور عزیزمان بود.

وی افزود: آنان رفتند مثل شهید غریب، شهید تیموری، شهید زورقی، شهید حاجی حتملو تا کشور ما و ناموس ما در امان باشد.

هزارجریبی خاطرنشان کرد: دوباره و اینبار هفدهمین شهید گلگون کفن استان ما، شهید حجت الله نوچمنی که امروز ۹۷/۰۱/۲۳ ساعت ۹ صبح از بهداری سپاه گرگان مراسم عروج و وداع را با این شهید مدافع حرم و وطن را داشتیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس با لحنی دلگویه وار ادامه داد: حجت جان به وطن خوش آمدی شنیدم دختر تو ۴۵ روزه هست، الهی من بمیرم برای فرزندان شهید، از تهران عازم گرگان شدم، از خانواده خداحافظی کردم روی تراست منزل دختر ۸ ساله ام و پسرم که ۸ ماهه هست و نام پدر شهیدم حاج غلامعلی هزارجریبی را دارد مرا نگاه می کردند، بغض سنگینی گلویم را فشار می داد.

هزارجریبی در پایان ابراز کرد: درود بر شما مدافعان حرم، مرزداران، ارتشیان، سپاهیان، نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که خانواده هایتان را به خدا سپردید و رفتید. ما را هم شفاعت کنید، که ان شاء الله هم قافله شما شویم، براستی نامی که تا ابد زنده خواهد بود، به راستی نام شهید است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.