1397-03-05 05:59
759
0
53741
نائب رییس گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی:

ضرورت توجه نسل چهارم انقلاب به خرمشهر های پیش رو

نائب رییس کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور گفت: باید ثابت کنیم الگوی ما شهید فهمیده ای است که لقب رهبر کوچک را به خود اختصاص داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ فاطمه فغانی ؛ نائب رییس گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور در گفت و گو با این خبرگزاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر روزی با دلاوری جوانان ما سرافرازانه آزاد شد و از چنگ دشمن بعثی در جنگ تن و تانک بیرون آمد اما همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند "خرمشهر ها در پیش است" .

فغانی در ادامه افزود: خرمشهر های پیش روی زیادی داریم که همت مسئولین و جوانان نسل چهارم انقلاب اسلامی را می طلبد ، شاید خرمشهر های دهه 50 و 60 با ایمان و توکل و سلاح آزاد شد اما خرمشهر عصر ما با ایمان و توکل و افکار انقلابی و مبارزه با دشمن داخلی آزاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خرمشهر پیش روی جوانان ما آزادسازی قدس و بیت المقدس است و با اطاعت از ولی امر مسلمین نابودی رژیم صهیونیستی تا کمتر از 25 سال آینده رقم خواهد خورد.

نائب رییس کنگره ملی بسیج دانش آموزی تصریح کرد: یکی از خرمشهر های دیگر نسل ما مبارزه با تهاجم و جنگ نرم فرهنگی است که اگر از آن غافل شویم در جامعه به شکلی فراگیر نفوذ خواهد کرد و راهکار مبارزه با این تهاجم کار فرنگی خودجوش و تمیز با محوریت همان آتش به اختیاری است که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند.

فغانی گفت: مسئولین ما چه در سطح کلان و فعالیت های کشوری و چه روابط بین‌المللی خود باید مدافع خون شهیدانی که از وطن دفاع کردند باشند و در آزمایش خود سرافراز بیرون بیایند و ثابت کنند ایران هنوز هم همان ایران چهار نسل قبل است که با تمام قوا با همان هایی که امروز ما به اسم هم پیمانان خود در 5+1 می دانیم ایستادند و ذلت را نپذیرفته اند.

وی در پایان اظهار داشت: امروز به نمایندگی از دانش آموزان استان و جوانان انقلابی ایران اسلامی عرض میکنم خرمشهر ها برای نسل ما هنوز هم در پیش است و باید ثابت کنیم الگوی ما شهید فهمیده ای است که لقب رهبر کوچک را به خود اختصاص داد و باید با تمام قوا تلاش کنیم چرا که به گفته امام خامنه ای (مدظله العالی) فردای این کشور در دستان ما است و این نسل جوان ما است که جامعه را به اوج می رساند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.