1397-03-15 10:56
647
0
54071
در مراسم رحلت امام (ره) آموزش و پرورش گلستان عنوان شد؛

بعد استکبار ستیزی مکتب امام نیاز امروز جامعه ماست/ راه نجات کشور بازگشت به آموزه های مکتب امام(ره) است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بعد استکبار ستیزی مکتب امام نیاز امروز جامعه ماست، گفت: امروزه راه نجات کشور بازگشت به آموزه های مکتب امام(ره) است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "سید شجاع نصرتی" روز گذشته در مراسم بزرگداشت مراسم رحلت حضرت امام (ره) در جمع فرهنگیان استان، اظهار کرد: آن چیزی که امروز برای جامعه ما ضروری است این است که یک بار دیگر مکتب و اندیشه های حضرت امام(ره) را بازخوانی کنیم و عملکرد خودمان را با سنگ محک حضرت امام بیازمائیم.

وی افزود: مکتب امام(ره) را بازخوانی می کنیم چون نجات بخش کشور از استبداد و استعمار بوده و کلید دست یابی به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در تمام دوران هاست. وی افزود: مکتب امام عامل جلوگیری ازانحراف است و نمی گذارد مسیر و نقشه راه انقلاب دچار انحراف شود و نگاه ما به مکتب امام به عنوان یک شاخص برای حرکت انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: مکتب امام عامل و سبب وحدت و همبستگی است و وحدت باید حول مکتب امام و ولایت باشد. وی در ادامه اظهار داشت: مکتب امام دارای سه بعد معنویت، عقلانیت و عدالت است.

نصرتی بعد استکبار ستیزی مکتب امام را نیاز امروز جامعه ما دانست و افزود: بعد استکبارستیزی حضرت امام ویژگی هایی داشت که از آن جمله می توان به داشتن هدف الهی، سازش ناپذیری و دائمی بودن اشاره نمود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ارتباط با موضوع برجام تصریح کرد: برجام به همه دنیا فهمانید که آمریکا عهد شکن و غیرقابل اعتماد است و ذات واقعی آمریکا را به جهانیان نمایاند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: باید کشور را با تکیه بر استعدادهای درونی کشور ساخت راه نجات کشور را استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای جوان کشور و بازگشت به آموزه های مکتب امام معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.