1397-03-21 02:23
589
0
54220
از سوم تا هفتم تیر ماه برپا می شود؛

نمایشگاه تولیدات خانگی استان گلستان در 100 غرفه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از افتتاح نمایشگاه تولیدات خانگی از سوم تا هفتم تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان در 100 غرفه خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، کلثوم غفاری توران در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت توسعه پایدار و حمایت از مشاغل خانگی و توسعه در استان اظهار کرد: نقش زنان در بحث توسعه مشاغل خانگی پر رنگ و تاثیرگذار بوده و کسی نمی تواند منکر این موضوع شود و بانوان می توانند در کنار رسیدگی به امورات منزل، دست به تولید و اشتغال پایدار بزنند.

وی با اشاره به اینکه تولیدات داخلی اغلب کم هزینه و ایده آل هستند بیان کرد: تولیدات خانگی به دلیل هزینه تمام شده کمتر و صرفه جویی در وقت، مقون به صرفه هستند و تمامی اعضای خانواده نیز می توانند خصوصا در اوقات فراغت کمک کنند.

غفاری با اشاره به اینکه نمایشگاه تولیدات خانگی از 3 تیرماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از تولیدات خانگی بویژه بانوان تولیدکنندگانی که از سوی دفتر بانوان استانداری به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان معرفی شوند، تنها یک‌سوم هزینه غرفه را پرداخت خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم 100 غرفه در این نمایشگاه مربوط به تولیدات و مشاغل خانگی افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.