1397-09-19 06:42
490
0
59373
در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان مطرح شد:

دستگاه ها آموزش های خود را به دل مدارس ببرند

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان برایجاد هماهنگی دستگاه های برای آموزش در مدارس و ترویج آموزش های دینی، فرهنگی و هنری تایید شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، جلسه شورای آموزش و پرورش ۱۸ آذر ۹۷ با حضور عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزرشد.

عبدالرضا چراغعلی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو و یاد و خاطره دانشجویان شهید و استکبار ستیز اظهار کرد: ان شاءلله نگاه وسیع و بلند آن دانشجویان مد نظر همه ما به ویژه دانشجویان امروز باشد.

وی در ادامه افزود: استان گلستان نیازمند انسجام بیشتر برای سرعت بخشی به امر توسعه است و اقتضائات امروز گلستان به گونه ای است که مدیران با اندیشه بالا وریسک بالارا می‌طلبد.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: ضرورت دارد که ما دربخش های مختلف کاربردی تر وعملیاتی تر عمل نماییم و برای دستیابی به موفقیت های بیشتر باید مدل های پیاده شده در استان‌های موفق را به گلستان بیاوریم و از آن الگو برداری نماییم.

IMG 9088

دستگاه ها آموزش های کاربردی خود را به دل مدارس ببرند

چراغعلی درارتباط با جلسه شورای آموزش وپرورش گفت: برگزاری جلسات با این کیفیت یک موهبتی برای آموزش وپرورش است و جلسات این شورا یکی از اثر بخش‌ترین جلسات است.

وی ادامه داد: جمعیت کثیر دانش آموزان و فرهنگیان به مصوبات جلسات برگزار شده ما چشم دارند و این یک ضرورت است که ما به سمت برگزاری جلسات پربار وعملیاتی پیش برویم.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: در نظر داریم تا طرحی را پایه گذاری نماییم که مطابق با آن همه مدارس مکلف شوند تا از ظرفیت پس از ساعات آموزشی برای نشاط اجتماعی، فعالیت های هنری و ورزشی استفاده نمایند و دستگاه‌های دیگر بتوانند آموزش های کاربردی خود را به دل مدارس ببرند.

چراغعلی به ضرورت غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: باید آموزش‌های دینی، فرهنگی، هنری و ورزشی را به صورت مدبرانه و منطبق با شرایط روز و مطابق با شرایط نوین ترویج دهیم تا بتوانیم تهاجمات فرهنگی با آسیب‌های اجتماعی را کم رنگ نماییم.

IMG 9106

رویکرد آموزش و پرورش گلستان تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی

قدرت الله نظری در ادامه این جلسه اظهار کرد: رویکرد آموزش و پرورش گلستان تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت های بین دستگاهی در جهت پیشبرد اهداف مترقی نظام تعلیم و تربیت است .

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه های بسیار خوبی با سایر دستگاه‌ها امضا شده است که همگی نشان از عزم راسخ این مجموعه برای هم افزایی و تعامل سازنده با دستگاه‌ها برای پیشبرد امور است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان« بند هــ تبصره ۹ قانون بودجه ۹۷» را که با آموزش و پرورش فرصت تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی را اعطا می‌کند یک ظرفیت کم نظیر برای این دستگاه ذکر کرد و گفت: در راستای عملیاتی نمودن این بند استاندارگلستان حمایت بسیار خوبی از آموزش و پرورش داشت که ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم.

تبیین سند تحول آموزش و پرورش، گرامیداشت هفته شوراها و برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.