1397-12-16 09:14
743
0
61726
آیت الله نور مفیدی:

علت وجود مشکلات فراوان در بین مسلمین دوری از قرآن است/ دست های پشت پرده وحدت را نشانه رفته اند

آیت الله نور مفیدی گفت: علت به وجود آمدن این همه مصیبت در بین مسلمانان فاصله گرفتن و دوری از قرآن کریم است باید این دوری را رفع کرده و با قرآن کریم مأنوس شویم.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور اظهار کرد: متأسفانه امروز ما از قرآن امروزه دور شدیم .انشاء الله خدای متعال به ما توفیقی دهد تا ما به قرآن برگردیم.

امام جمعه شهرستان گرگان تصریح کرد: آیات بسیاری در قرآن وجود دارد که ما از دشمنان اهل بیت دوری بجوییم. علت به وجود آمدن این همه مصیبت در بین مسلمانان فاصله گرفتن از قرآن کریم است. گفتن و بیان این درد شاید ما را به سمت فکر چاره کنند بکشاند و این کمبود را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی انسان دنبال معالجه دردش می رود که درد خود را بداند متذکر شد: اگر انسان درد خودش را نداند به فکر چاره هم نیست ولی امروز درد خودمان را شناخته ایم باید تلاش کنیم تا این کمبود که دوری از قرآن است را جبران کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: این جلسات قرآنی در همه محافل ها وجود دارد منتها ما نباید در پله اول که قرائت و حفظ است خودمان را محدود کنیم. باید برویم سمت تدبر و تفکرعمیق در قرآن، این تدبر در آیات است که راه رستگاری را به ما نشان خواهد داد.

نورمفیدی ادامه داد: فلسطین امروزه مظلومترین انسانها هستند و همینطور مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان در چه وضعیتی قرار دارد آیا قرآن این را به ما گفته؟ برخی ها دنبال ارتباط با متجاوز و متغاصب مسجد الاقصی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این سوال که آیا این صحیح است که برای داوری در بین مسلمانان یک فرد اجنبی حاضر شود متذکر شد: امروز باید دست های پشت پرده را ببینیم که چطور میان مسلمانان جهان اختلاف افکنی می کنند .امروز با هوشیاری و بصیرتمان باید در مقابل این حجمه ها ایستادگی کنیم و وحدتمان را بیش از پیش تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.